Do tej pory linie lotnicze obdarowywały darmowymi milami te osoby, które często podróżowały. Jednak w dobie pandemii koronawirusa wiele firm – w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo swoich klientów – zaczęło zachęcać podróżujących, by zaprzestali przemieszczania się i pozostali w domach, by uchronić się przed zarażeniem wirusem.
Przykładem tego są linie lotnicze Thai Airways, które postanowiły wręcz… nagradzać swoich klientów za siedzenie w domu. W ramach akcji #StayHomeEarnMiles członkowie programu lojalnościowego marki mogą otrzymać nawet do trzech milionów bezpłatnych mil. Warunkiem jest zaniechanie podróżowania na czas koronawirusa.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Aby skorzystać z akcji należy pobrać i zalogować się w aplikacji linii Thai Airways – Stay Home Miles Exchange. Platforma, korzystając z geolokalizacji, będzie sprawdzała, czy użytkownik faktycznie przebywa w swoim domu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za realizację kampanii odpowiada agencja Wunderman Thompson.
PS
Marki postanowiły wykorzystać siłę swoich przekazów, aby zwrócić uwagę na to, jak ważne jest zachowywanie dystansu społecznego, by uchronić się przed zarażeniem koronawirusem. Przedstawiamy najciekawsze kreacje brandów, które poruszają tę istotną kwestię.
PS2
W ubiegłym roku słynne holenderskie linie lotnicze KLM ruszyły z kampanią „Fly Responsibly”, w ramach której zachęcały swoich klientów do rzadszego latania samolotami. Wszystko to w trosce o naszą planetę.