Wyborowa zachęca do pozostania w domu i rozdaje kody dostępu do CDA

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wyborowa zachęca do pozostania w domu i rozdaje kody dostępu do CDA

Wyborowa zachęca do odpowiedzialnego spędzania czasu w trakcie kwarantanny i oferuje możliwość obejrzenia filmowych seansów w domowym zaciszu. Akcji promocyjnej towarzyszą transmisje live. W puli nagród jest 990 kodów umożliwiających miesięczny dostęp premium do platformy CDA.pl.

Okres kwarantanny to duże wyzwanie dla Polaków. Jako społeczeństwo uwielbiamy spotkania i wspólne celebrowanie wielu chwil. Wyborowa, która dotychczas zachęcała konsumentów platformą komunikacji „Spotkajmy się”, której misja bazuje na umożliwianiu ludziom spotykanie się i dzielenie chwilami – dziś reaguje na nową sytuację. Wspiera ideę pozostania w domu i spotkań wyłącznie online.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na żywo z Wyborową

„Spotkanie zawsze znajdzie drogę” – zgodnie z tą ideą marka wyszła na przeciw potrzebom swoich konsumentów, organizując dwie transmisje na żywo. Pierwsza, promowana była hasłem „Zostań w domu i spotkajmy się w Muzeum Polskiej Wódki”. Stream odbył się w dwóch miejscach jednocześnie. W rolę prowadzącego wcielił się Maciej Starosolski – Global Polish Vodka Ambasador w Wyborowa Pernod Ricard, a gościem specjalnym została Adriana Marczewska – prowadząca program „Ślinotok” w Kuchnia+, szefowa kuchni, uczestniczka 4 edycji Top Chef Polska.

Podczas transmisji, widzowie mieli za zadanie odpowiedzieć poprawnie na pytania prowadzącego. Drugie spotkanie z Adrianą i Maciejem odbyło się w duchu idei „zero waste”, a prowadzący podzielili się inspiracjami i odpowiedzieli na pytanie: Jak ograniczyć wyjścia do sklepu i przygotować danie oraz drinka ze składników, które akurat mamy w lodówce?

Podczas transmisji widzowie mieli szansę wygrać kody dostępu do wersji Premium platformy CDA.pl na 6 lub 12 miesięcy.

900 kodów w Leads Ads

Za pomocą mechanizmu Leads Ads na Facebooku marka zadaje pytanie: „Jak dbasz o kontakt z przyjaciółmi bez wychodzenia z domu?”. Autorzy najbardziej kreatywnych odpowiedzi zostaną nagrodzeni voucherami do portalu CDA.pl dla siebie i swoich znajomych. W puli nagród znajduje się łącznie 900 kodów, umożliwiających 30-dniowy dostęp do CDA.pl Premium. Codziennie przez 30 dni, 10 osób ma szansę wygrać 3 kody dostępu do serwisu.

Konkurs trwa do 13 maja 2020 roku.

Akcja promocyjna obejmuje działania w mediach społecznościowych oraz na kanałach własnych marki. Kreacją i realizacją kampanii oraz zakupem mediów online zajęła się agencja VMLY&R Poland.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij