Michał Rutkowski został nowym dyrektorem zarządzającym agencji K2

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Michał Rutkowski został nowym dyrektorem zarządzającym agencji K2

Z początkiem maja Michał Rutkowski objął funkcję nowego dyrektora zarządzającego agencją K2, zastępując Krystynę Szlassę, która wkrótce rozpocznie urlop macierzyński. Ostatnio był dyrektorem marketingu i strategii marki w Gazeta.pl.

– Michał Rutkowski łączy wieloletnie doświadczenie z agencji digitalowej z pracą w działach marketingu po stronie klienta. Współtworzył wiele wybitnych kampanii reklamowych, jest jednym z architektów „Ostatniego Twojego Weekendu”, najbardziej nagradzanej realizacji w historii polskiej reklamy. Wierzę, że równie wielkie projekty będziemy realizowali wspólnie, dla klientów K2 – mówi Paweł Wujec, prezes K2.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Rutkowski jest związany z branżą marketingową od ponad 20 lat. Przez ponad 15 lat pracował w grupie agencji marketingowych DDB, między innymi jako dyrektor strategiczny i dyrektor zarządzający agencji digitalowej Tribal DDB. Ostatnie 4 lata spędził w Agorze, gdzie odpowiadał za strategię i działania marketingowe B2B i B2C dla portalu Gazeta.pl. Wcześniej był zastępcą dyrektora generalnego Grupy naTemat.

– Niektórzy mogliby uznać, że czasy pandemii i kryzysu to dziwny moment na decyzję o zmianie pracy. Ale taka propozycja nie pojawia się często, a marce K2 się nie odmawia. Będziemy koncentrować się na drugim znaczeniu słowa kryzys, które oznacza szansę – zarówno dla samego K2, jak i dla klientów agencji. Rynek pokona pandemię, biznes przezwycięży recesję i nadejdzie nowa normalność. Taka, w której wygrają marki najlepiej do przygotowane do nowej rzeczywistości – mówi Rutkowski.

Michał Rutkowski realizował projekty m.in. dla McDonald’s, Unilevera, Brown Forman, BNP Paribas, Mastercard, PKO BP, Allegro, Kompanii Piwowarskiej, Canal+, Storytel, Next Film i Johnson&Johnson. Jest wykładowcą Szkoły Strategii Marki organizowanej przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz laureatem, jurorem i prelegentem wielu konkursów i konferencji branżowych, m.in. Effie, Innovation, KTR, MIXX Awards, Cannes Lions, Epica, Golden Drum, Forum IAB, WAN-IFRA, INMA i Contagious.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij