TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

OLX ma nowe logo – zamiast kampanii serwis wspiera walkę z koronawirusem

Nowoczesne logo, odświeżony wygląd aplikacji i jeszcze prostsza obsługa. Tak prezentuje się nowa odsłona OLXa. Co więcej, zamiast kampanii marketingowej serwis wesprze walkę z koronawirusem.
O autorze
1 min czytania 2020-05-05

Serwis OLX każdego dnia ułatwia dokonywanie dobrych wyborów milionom Polaków. Od dziś użytkownicy, zarówno w aplikacji mobilnej, jak i w opcji desktopowej, będą korzystać z jego nowej wersji. Jakie sekrety skrywa? To wszystko można odkryć bardzo szybko – wystarczy zaktualizować aplikację.

Przede wszystkim zmieniło się logo. Jest teraz bardziej nowoczesne i jednokolorowe. W ślad za nim zmienia się również gama kolorów, które odtąd towarzyszyć będą użytkownikom serwisu. Te nowe są żywe i pastelowe, a dominują grafitowy, koralowy, chabrowy i żółcień.

Na tym nie koniec estetycznych innowacji. Zmienił się bowiem również wygląd strony i aplikacji. Od tej chwili ogłoszenia można przeglądać wygodniej i w bardziej przejrzystej formie. Pojawiły się nowe ikony kategorii. Do wiadomości, obserwowanych ogłoszeń i ustawień swojego konta można się dostać szybciej, za pomocą paska umieszczonego u dołu aplikacji. Od teraz można też przeglądać obrazy wysyłane bezpośrednio w wiadomościach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Wierzymy, że to zmiana na lepsze. Wszystko, co robimy, robimy po to, by pomagać Polakom dokonywać dobrych wyborów, co zresztą OLX umożliwia od dekady. Od teraz będzie się to odbywać w nowoczesnej, designerskiej wersji. Mam nadzieję, że użytkownicy szybko oswoją się z nową szatą graficzną i polubią nowe funkcje, nad wprowadzeniem których pracowaliśmy długo i skrupulatnie – mówi Michał Malewski, general manager OLXa.

Te same zmiany zostaną przeprowadzone w serwisach OLX na całym świecie, proces ma charakter stopniowy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nowa odsłona OLXa to również okazja do tego, by pomóc w walce z epidemią koronawirusa w Polsce. Marka przekaże do 100 tys. zł na rzecz fundacji Siepomaga.pl (1zł za każde udostępnienie posta), która prowadzi zbiórkę na wsparcie polskiej służby zdrowia w walce z epidemią COVID-19.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się