TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Historie, na bazie których powstały filmy” – Cinema City łączy siły z Audioteką

Cinema City rozpoczęło wspólną kampanię z Audioteką pod hasłem „Słuchaj Unlimited”. W ramach działań posiadacze kart Unlimited Cinema City dostaną darmowy, 60-dniowy dostęp do kolekcji Audioteka Klub.
O autorze
1 min czytania 2020-05-05

Posiadacze kart znajdą w zasobach Klubu historie, na bazie których powstało wiele filmów.

W ofercie m.in. „Wielki Gatsby”, „Śniadanie u Tiffany’ego” i „Sherlock Holmes” oraz lektury szkolne, tj. „W pustyni i w puszczy” i „Ogniem i mieczem”. Tym samym Cinema City chce podziękować posiadaczom kart Unlimited za wspieranie kin w tym trudnym czasie.

Według rozporządzenia rządu wszystkie kina pozostają zamknięte od połowy marca. Ich otwarcie planowane jest dopiero w IV etapie odmrażania gospodarki. W Polsce Cinema City jest operatorem 35 kin (w tym 6 kin iMax) zlokalizowanych w 20 miastach. Karty Unlimited to pierwszy, wprowadzony w 2015 roku program abonamentowy oferujący jego użytkownikom oglądanie nielimitowanej liczby filmów 2D za stałą, miesięczną opłatą.

Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada dział marketingu Cinema City. Key Visual akcji oraz jej komunikację przygotowała agencja kreatywna Feeders Agency.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj