Ambasadorki Gatty polecają swoje ulubione produkty – kolejna odsłona kampanii z udziałem Tyszkiewicz, Zielińskiej i „Maffashion”

Beata Tyszkiewicz, Katarzyna Zielińska i Julia Kuczyńska „Maffashion” to ambasadorki jubileuszowej kampanii marki Gatta. W jej kolejnej odsłonie, która ruszyła pod koniec listopada, polecają swoje ulubione produkty.
O autorze
1 min czytania 2013-12-02

Gatta od wielu lat wprowadza na rynek rajstopy, które odpowiadają na rozmaite potrzeby kobiet w różnym wieku. To właśnie te produkty pojawiły się w nowej odsłonie kampanii „Gatta dla pokoleń”. Rekomendują je trzy Ambasadorki marki.

– Druga odsłona kampanii jubileuszowej wystartowała w połowie listopada W pierwszej kreacji postawiliśmy na klasykę, po którą sięgają miliony kobiet. Teraz, dzięki rekomendacjom naszych Ambasadorek, przybliżamy klientkom zaawansowane technologicznie produkty z kolekcji Gatta Beauty – powiedziała Monika Kazimierczak, Marketing Manager Gatta.

Beata Tyszkiewicz poleca model Body Relax Medica, bo jak mówi: „Lubię, gdy moje nogi, nawet po całym dniu, są wypoczęte i lekkie”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Katarzyna Zielińska zdradziła w kampanii sekret swoich pięknych nóg: „Moje nogi są gładkie, bez śladu cellulitu. Tajemnica? – używam profilaktycznie rajstop Bye Cellulite”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Z kolei Julia Kuczyńska postawiła na model Body Push-up Effect. Blogerka często w swoich stylizacjach stawia na modele blisko ciała. Jak sama mówi: „Dopasowane legginsy czy stylowa mini? – zawsze będę wyglądać dobrze, jeśli zadziała efekt push-up”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kampania reklamowa obejmuje działania w salonach firmowych oraz sklepach partnerskich Gatta. Wspierają ją materiały POS, z wykorzystaniem wizerunku gwiazd. Dodatkowo działania promocyjne prowadzone są także na stronie marki w serwisie Facebook.com.