TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ambasadorki Gatty polecają swoje ulubione produkty – kolejna odsłona kampanii z udziałem Tyszkiewicz, Zielińskiej i „Maffashion”

Beata Tyszkiewicz, Katarzyna Zielińska i Julia Kuczyńska „Maffashion” to ambasadorki jubileuszowej kampanii marki Gatta. W jej kolejnej odsłonie, która ruszyła pod koniec listopada, polecają swoje ulubione produkty.
O autorze
1 min czytania 2013-12-02

Gatta od wielu lat wprowadza na rynek rajstopy, które odpowiadają na rozmaite potrzeby kobiet w różnym wieku. To właśnie te produkty pojawiły się w nowej odsłonie kampanii „Gatta dla pokoleń”. Rekomendują je trzy Ambasadorki marki.

– Druga odsłona kampanii jubileuszowej wystartowała w połowie listopada W pierwszej kreacji postawiliśmy na klasykę, po którą sięgają miliony kobiet. Teraz, dzięki rekomendacjom naszych Ambasadorek, przybliżamy klientkom zaawansowane technologicznie produkty z kolekcji Gatta Beauty – powiedziała Monika Kazimierczak, Marketing Manager Gatta.

Beata Tyszkiewicz poleca model Body Relax Medica, bo jak mówi: „Lubię, gdy moje nogi, nawet po całym dniu, są wypoczęte i lekkie”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Katarzyna Zielińska zdradziła w kampanii sekret swoich pięknych nóg: „Moje nogi są gładkie, bez śladu cellulitu. Tajemnica? – używam profilaktycznie rajstop Bye Cellulite”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Z kolei Julia Kuczyńska postawiła na model Body Push-up Effect. Blogerka często w swoich stylizacjach stawia na modele blisko ciała. Jak sama mówi: „Dopasowane legginsy czy stylowa mini? – zawsze będę wyglądać dobrze, jeśli zadziała efekt push-up”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kampania reklamowa obejmuje działania w salonach firmowych oraz sklepach partnerskich Gatta. Wspierają ją materiały POS, z wykorzystaniem wizerunku gwiazd. Dodatkowo działania promocyjne prowadzone są także na stronie marki w serwisie Facebook.com.