TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Heinz stworzył puzzle, w których każdy element jest tego samego koloru

Heinz stworzył puzzle, w których każdy element jest tego samego koloru
Heinz postanowił zadbać o swoich klientów i zapewnić im niezwykle absorbującą rozrywkę na czas izolacji spowodowanej pandemią koronawirusa – marka stworzyła puzzle, w których każdy element jest w tym samym kolorze.
O autorze
1 min czytania 2020-05-07

Marka Heinz już niejednokrotnie zaskakiwała swoimi nietypowymi pomysłami – w ubiegłym roku firma nawiązała współpracę z piosenkarzem Edem Sheeranem, w ramach której Brytyjczyk stworzył swój własny ketchup. Z kolei z okazji ubiegłorocznych świąt wielkanocnych brand wypuścił na rynek majonez o smaku… czekoladowych jajek.

Teraz Heinz postanowił przygotować coś, co zapewni nam rozrywkę podczas izolacji społecznej spowodowanej pandemią koronawirusa – marka stworzyła bowiem puzzle, składające się z 570 elementów. I to nie byle jakie puzzle – każdy fragment układanki jest w dosłownie tym samym kolorze. Oczywiście czerwonym. 

Jak przyznali przedstawiciele marki, puzzle jak najbardziej da się ułożyć – ale potrzeba na to trochę cierpliwości i czasu ;). 

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Heinz z okazji ubiegłorocznych walentynek ogłosił na Twitterze konkurs, w którym 150 osób miało szansę wygrać mały słoiczek nietypowego kawioru. Nietypowego, bowiem nie składał się on z ikry ryb, a maleńkich perełek ketchupu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing