Tegoroczny festiwal naukowo-kulturalny Copernicus Festival odbędzie się w całości online

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Tegoroczny festiwal naukowo-kulturalny Copernicus Festival odbędzie się w całości online

W związku z pandemią koronawirusa tegoroczny festiwal naukowo-kulturalny Copernicus Festival organizowany przez Centrum Kopernika Badań Interdyscyplinarnych, Fundację Tygodnika Powszechnego, Uniwersytet Jagielloński i Tygodnik Powszechny odbędzie się w całości online.

Motywem przewodnim tegorocznej edycji Copernicusa jest „Czas”. W pierwszej, majowej odsłonie Festiwalu pomiędzy 19 a 24 maja eksperci zajmą się nim w kontekście pandemii („Czas zarazy”), zaś we wrześniu – w bardziej ogólnej i poszerzonej perspektywie. W wydarzeniach wziąć będzie można udział na kanale YouTubie „Copernicus Center for Interdisciplinary Studies”. W obu częściach, przedsięwzięcie wspiera realizacyjnie agencja Admind.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Tematyka majowego festiwalu zostanie poświęcona wyłącznie wirusowi COVID-19. W ramach tego cyklu będzie można wysłuchać i obejrzeć rozmowy z ekspertami na temat pandemii oraz zjawisk jej towarzyszących.

Swoją obecność online potwierdzili:

  • Michał Heller, kosmolog, filozof i teolog oraz profesor nauk filozoficznych
  • Andrzej Matyja (lekarz, chirurg ogólny, profesor nauk medycznych, nauczyciel akademicki Uniwersytetu Jagiellońskiego)
  • Bogdan de Barbaro (psychiatra i psychoterapeuta, kierownik Katedry Psychiatrii Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego)
  • prof. dr hab. n. med. Dominika Dudek (autorka i współautorka kilkuset publikacji naukowych, która zredagowała szereg książek poświęconych tematyce psychiatrii, a zwłaszcza zaburzeniom depresyjnym i chorobie afektywnej dwubiegunowej)
  • dr Mateusz Hohol (kognitywista, laureat Nagrody Naukowej „Polityki”, który interesuje się przede wszystkim poznaniem matematycznym, czyli tym jak umysł tworzy, przyswaja i przetwarza struktury numeryczne i geometryczne, a także metodologią neurokognitywistyki)
  • Jerzy Hausner (Członek Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego, profesor doktor habilitowany nauk ekonomicznych, profesor zwyczajny, pracownik Katedry Gospodarki i Administracji Publicznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie) i
  • Ryszard Gryglewski (lekarz, specjalista w dziedzinie farmakologii, były kierownik Katedry Farmakologii Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego).

Do tematyki „Czasu” organizatorzy powrócą we wrześniu br., kiedy to odtworzone zostaną stałe festiwalowe pasma jak: wykłady, dyskusje, koncerty czy spotkania ze znamienitymi naukowcami.

Cele festiwalu to przede wszystkim popularyzacja nauki, wyjaśnianie jej wpływu na życie społeczne oraz pokazywanie różnorodnych relacji między nauką a innymi dziedzinami kultury, w tym literaturą i sztuką. Agencja Admind Branding & Communications odpowiada za oprawę wizualną festiwalu. Zespół Admind przygotował m.in. główny motyw wizualny imprezy oraz związane z nim pozostałe materiały jak np. plakaty, projekty na stronę internetową, czy grafiki do social mediów.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij