Akcja promocyjna realizowana jest w wybranych punktach sprzedaży oraz w internecie, na dedykowanej platformie promocyjnej połączonej z globalnym portalem dla firm transportowych – Michelin MyPortal. Celem akcji promocyjnej jest wsparcie sprzedaży opon ciężarowych marki Michelin, waloryzacja produktu oraz wzmocnienie relacji biznesowej z klientami oraz siecią dilerską w regionie.
– Akcja jest elementem programu Zyskaj Więcej z Michelin, który wraz z agencją Publicis Worldwide prowadzimy w całym regionie od kilku lat. Dotychczasowe edycje cieszyły się na tyle dużym zainteresowaniem ze stronach naszych partnerów biznesowych, że postanowiliśmy kontynuować te działania – powiedział Adam Korwin-Kossakowski, territory marketing operational manager B2B w Michelin Polska.
Zobacz również
– Pomimo wymagających okoliczności nie zwalniamy tempa i w warunkach home-office realizujemy kampanię, która wymaga nie tylko przygotowania koncepcji, kreacji i narzędzi, ale także zapewnienia działań back-office. Kompleksowe podejście musi być przy tym zrealizowane na sześciu różnych rynkach regionu Europy Środkowej i Wschodniej – powiedziała Agnieszka Dębicka, account supervisor Publicis Worldwide Polska.
W ramach akcji przedsiębiorcy, którzy zdecydują się na zakup wybranych opon ciężarowych marki Michelin w wybranych punktach sprzedaży, mogą założyć konto w portalu Michelin MyPortal, a następnie do 15 lipca 2020 zarejestrować fakturę zakupową na stronie programu www.program.ciezarowki.michelin.pl, Na tej podstawie mogą otrzymać zwrot w wysokości do 100 PLN w zależności od rozmiaru kupionych opon. Akcja trwa do końca lipca br. Szczegółowe zasady dostępne są w Warunkach Programu na stronie.
– Ta edycja, podobnie jak wszystkie poprzednie, realizowana jest na dedykowanej platformie internetowej zaprojektowanej i wyprodukowanej przez agencję. Poza obsługą zgłoszeń, nasza platforma połączona jest z globalnym rozwiązaniem Michelin – aplikacją MyPortal, w zakresie zarządzania bazami danych oraz wymianą informacji biznesowych. Powiązanie to, wymusza na nas stosowanie wysokich standardów związanych zarówno z zarządzaniem procesami jak też z wytwarzaniem oprogramowania – nasza platforma wykorzystywana jest także do obsługi przepływów finansowych podczas rozliczania akcji – skomentował Damian Hejduk odpowiadający w agencji Publicis Worldwide Polska za obszar związany z CRM oraz akcjami promocyjnymi
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Na potrzeby akcji agencja Publicis Worldwide Polska przygotowała platformę internetową, zaprojektowała materiały promocyjne dla punktów sprzedaży oraz opracowała komunikację displayową i malingową. Agencja odpowiedzialna jest także za obsługę logistyczną przedsięwzięcia, back office i wypłatę premii.
Słuchaj podcastu NowyMarketing