4Faces stawia na interaktywne doznania

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
4Faces stawia na interaktywne doznania

OTCF, właściciel marki 4F, zaprasza od dziś do salonu 4Faces w Galerii Katowickiej, wyposażonego w zaawansowane rozwiązania interaktywne. To przestrzeń stworzona z pasjonatami sportu, mody i designu.

4Faces to zupełnie inny świat sportowych zakupów, to świat ubrany w najnowsze rozwiązania multimedialne – zamiast tradycyjnej witryny pojawia się videowall, rolę interaktywnego informatora o ofercie pełni multimedialny stół dotykowy, klasyczne ekspozytory zamieniają się w ekrany, a na podłodze pojawiają się interaktywne gry zręcznościowe – nie tylko dla dzieci. Za zaplecze technologiczne i multimedialne w projekcie odpowiedzialna była Grupa Unity. To pierwsza tego typu sieć salonów sprzedaży w Polsce, w którym tak istotne jest łączenie tradycyjnych kanałów komunikacji z klientami z kanałami online, istotnie wpływającymi na zaangażowanie i dostarczanie unikalnych doświadczeń zakupowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dodatkowym elementem filozofii salonów 4Faces, który zadebiutuje w Katowicach będzie Body Center – integralna część konceptu, której próżno szukać w innym salonie sportowym. To miejsce, w którym każdy zainteresowany będzie mógł zasięgnąć rady specjalistów, ułożyć indywidualny plan treningowy lub program dietetyczny, dokonać analizy składu ciała, poznać swoją wydolność i kondycję a przede wszystkim zyskać motywację oraz inspirację niezbędną do systematycznych ćwiczeń i poprawiania swoich osiągnięć.

– Polacy odkryli zalety aktywnego spędzania czasu. Sport coraz intensywniej wpisuje się w nasze życie, zarówno jako pasja, jak i na bardziej zaawansowanym poziomie. 4Faces to odpowiedź na to zainteresowanie i potrzebę profesjonalizacji usług sprzedaży odzieży i sprzętu sportowego. Łączymy tutaj najlepsze marki, wysokiej jakości obsługę oraz wykorzystanie nowoczesnych technologii i multimediów. Sport know how to idea według której Klient może w pełni świadomie i komfortowo dobrać wszystko, czego potrzebuje do uprawiania wybranej dyscypliny sportu. Dużą wagę przykładamy do wystroju salonu oraz wszystkich usług dodatkowych, który idealnie koresponduje z nowoczesnym podejściem do sprzedaży – tłumaczy Inga Wawrzyniak, Dyrektor ds. Marketingu OTCF.

Docelowo inwestor, firma OTCF z Wieliczki, ma zamiar otworzyć pod marką 4Faces 25 salonów w największym miastach Polski, w 2 formatach – 400 lub 800 m2, na przestrzeni najbliższych 5 lat. Pierwszy sklep to dopiero początek pracy nad konceptem – zespół 4Faces we współpracy ze specjalistami z Grupy Unity pracuje nad kolejnymi elementami projektu takimi jak: e-commerce, dedykowane aplikacje na stole multimedialnym czy program lojalnościowy, aby 4Faces w niedalekiej przyszłości jeszcze bardziej wspierał klienta w dążeniu do realizacji sportowych celów. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij