– NuOrder skupia się na zintegrowanych kampaniach łączących usługi digital, ATL, działania mediowe i social media. Jedną z kluczowych specjalizacji agencji pozostaną usługi marketingowe dla marek farmaceutycznych – komentuje Michał Siejak.
W ostatnim czasie agencja silnie rozwinęła dział ATL, czego efektem są spoty i kampanie telewizyjne dla takich marek jak Da Grasso, czy Dotykačka (czeska marka kas fiskalnych).
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Ambicją agencji jest oferowanie klientom kompleksowego pakietu działań pod jednym dachem, co samo w sobie generuje klientom spore korzyści – od tych związanych bezpośrednio z mniej obciążającą obsługą kampanii po najważniejsze, czyli wzrost efektywności dzięki precyzyjnym synergiom poszczególnych działań.