Michał Siejak przejmuje 100% udziałów w NuOrder

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Michał Siejak przejmuje 100% udziałów w NuOrder

Michał Siejak, pełniący funkcję prezesa zarządu NuOrder Sp. z o.o., odkupił od Pawła Kasprzaka 20% udziałów w spółce. Tym samym stał się jej jedynym udziałowcem. NuOrder to agencja komunikacji zintegrowanej silnie oparta o digital. Ponadto spółka dysponuje osobną marką 6ix Social Media.

– NuOrder skupia się na zintegrowanych kampaniach łączących usługi digital, ATL, działania mediowe i social media. Jedną z kluczowych specjalizacji agencji pozostaną usługi marketingowe dla marek farmaceutycznych – komentuje Michał Siejak.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ostatnim czasie agencja silnie rozwinęła dział ATL, czego efektem są spoty i kampanie telewizyjne dla takich marek jak Da Grasso, czy Dotykačka (czeska marka kas fiskalnych).

Ambicją agencji jest oferowanie klientom kompleksowego pakietu działań pod jednym dachem, co samo w sobie generuje klientom spore korzyści – od tych związanych bezpośrednio z mniej obciążającą obsługą kampanii po najważniejsze, czyli wzrost efektywności dzięki precyzyjnym synergiom poszczególnych działań.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij