Berlinki podejmują się wyzwania #hot16challenge2

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Berlinki podejmują się wyzwania #hot16challenge2

Marka Berlinki odpowiedziała na nominację od piwa Lech Premium i nagrała swój kawałek w ramach internetowej akcji #hot16challenge2.

Dobrze znane z reklam Berlinek, animowane parówki w rapowym kawałku zachęcają do wsparcia medyków w walce z COVID-19. Parówki w klasycznym dla siebie stylu inspirują do pomagania oraz proponują, co możemy zrobić oraz jak się zachowywać, aby wspomóc medyków i osoby z naszego otoczenia w czasie pandemii. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Berlinki nominowały do udziału w akcji kolejne marki: Krowę Milkę, Żubra, M&M’sy oraz Marcina Prokopa.

Druga edycja akcji #hot16challenge2 dedykowana jest wsparciu w walce z koronawirusem, w którą włącza się Animex Foods. Rapowa zwrotka to jedna z akcji, którą producent marki Berlinki podjął w ostatnim czasie. Od początku wybuchu pandemii firma Animex Foods w ramach walki z COVID-19 przekazała łącznie 1,5 mln złotych 18 szpitalom, wyprodukowała tysiące maseczek, sprowadziła ponad 750 tysięcy sztuk sprzętu ochronnego skierowanego do blisko 30 placówek medycznych oraz regularnie przekazuje produkty do banków żywności.

Spot dla Berlinek w ramach akcji #hot16challenge2 przygotowała agencja Publicis Worldwide Polska. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij