Natalia Skrzypek dołącza do Labcon jako head of social media

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Natalia Skrzypek dołącza do Labcon jako head of social media

Natalia Skrzypek przeszła z Dentsu Aegis Network Polska do agencji contentowej Labcon należącej do Group One. Jako head of social media swoim doświadczeniem wesprze kompetencje zespołu z zakresu budowania i realizacji strategii w mediach społecznościowych.

Agencja Labcon wraz z rozwojem klientów grupy stawia na zespół, który poprowadzi innowacyjne projekty z pogranicza technologii i kreacji. Natalia obejmując pieczę nad zespołem social media, skupi się na autorskich narzędziach i testowaniu rozwiązań dla najbardziej wymagających konsumentów z pokolenia Z. Labcon zapowiada też kontynuację łączenia działań mediowych i kontentowych, które realizuje w ramach House of Communication Group One.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Natalia Skrzypek ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie w branży. Współtworzyła jedną z pierwszych agencji socialowych w Polsce, Socializer. W Dentsu Aegis Network pracowała dla takich marek jak Microsoft, Bacardi, GCP, Skoda, PKO BP czy W.Kruk. Z wykształcenia dziennikarka. Ma na koncie certyfikaty DIMAQ Professional i Facebook Certified Media Planner. Współautorka zeszłorocznego raportu o pokoleniu Z: “Jak zrozumieć dziś pokolenie jutra”, z którym gościła w Onet Rano i opowiadała o roli, postawach i wizerunku młodego pokolenia w erze digitalu. Współautorka pomysłu na pierwszą multikanałową reklamę na żywo dla marki SKODA nagrodzonej srebrem w Innovation Awards 2019. Prelegentka na konferencjach Forum IAB, inDigital Marketing oraz autorka licznych publikacji o wartości rozwiązań social media dla klientów, ich rynków i produktów.

Obecnie skupia się na tematach digitalowych i rozwoju kompetencji w tym kierunku m.in. w ramach harvardzkiej serii szkoleń „Entrepreneurs. From Lab to Market”. Angażuje się w prace grupy roboczej IAB Polska, dotyczącej potencjału e-sportu i gamingu na rynku polskim. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij