Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Google.org i Legia Warszawa wspólnie #GOTOWIDOPOMOCY seniorom

Google.org, charytatywny oddział Google, wsparł akcję pomocową #GOTOWIDOPOMOCY, zorganizowaną przez Legię Warszawa. Przekazane środki przeznaczone są na finansowanie i dostarczanie posiłków dla seniorów w czasie epidemii koronawirusa.
O autorze
1 min czytania 2020-05-19

Akcja pomocowa #GOTOWIDOPOMOCY to obecnie największa platforma pomocy bezpośredniej dla seniorów w Polsce. Legia, dzięki wsparciu T-Mobile Polska, uruchomiła bezpłatny numer pomocowy, na który można dzwonić i zgłaszać potrzeby związane z otrzymaniem posiłków, zrobieniem zakupów lub uzyskać pomocy natury psychologicznej.

– Sfinansowaliśmy i dostarczyliśmy już 10 tys. posiłków dla seniorów i nie zwalniamy tempa. Dzięki wsparciu takich partnerów jak Google.org oraz rosnącej liczbie wolontariuszy, możemy cały czas rozwijać zakres pomocy. Bardzo dziękuję wszystkim, którzy dołączyli do #GOTOWIDOPOMOCY i sprawili, że jest to obecnie największa tego typu akcja pomocy bezpośredniej w Polsce – mówi Dariusz Mioduski, prezes i właściciel Legii. 

– Nasz oddział charytatywny Google.org wspiera organizacje i instytucje, które bezpośrednio niosą pomoc w swoich lokalnych społecznościach. Jedną z takich inicjatyw jest właśnie #GOTOWIDOPOMOCY i cieszymy się, że jako Google możemy wesprzeć akcję, która w tej wyjątkowej sytuacji pomaga najbardziej potrzebującym warszawiankom i warszawiakom – mówi Marta Kokoszka z Google Polska.

Codziennie do akcji dołączają nie tylko nowe firmy, ale także osoby publiczne, które przekazują różne fanty na aukcje charytatywne i angażują się w wolontariat. Są wśród nich między innymi: Joanna Przetakiewicz, Rafał Maserak, Antek Królikowski, Anna Mucha, Adam Zdrójkowski, Michał „Mata” Matczak, Piotr Kędzierski, Marcin Mroczek, Damian Kordas, Karol Kłos i wiele innych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Epidemia koronowirusa sprawiła, że w połowie marca straciliśmy możliwość funkcjonowania jako klub piłkarski. Postanowiliśmy wtedy, że musimy zaangażować się w pomoc najbardziej potrzebującym, a w tej sytuacji, są nimi seniorzy. Dlatego zamieniliśmy klub w organizację charytatywną i stworzyliśmy inicjatywę #GOTOWIDOPOMOCY. Zbudowaliśmy platformę, która nie tylko pomaga seniorom w tej trudnej sytuacji, ale zostanie z nami i będzie się dalej rozwijać, nawet gdy jako klub wrócimy do normalnej działalności sportowej – dodaje Dariusz Mioduski.       

Partnerami i darczyńcami akcji #GOTOWIDOPOMOCY zostali już Związek Harcerzy Rzeczypospolitej, Innogy Go, Group One, Super Drob, Stroer, TM Flota, Belvedere, Bracia Wiśniewscy,  PGE Narodowy, Inter Europol, Emitel, Gastro Magic Wypożyczalnia, N31 by Robert Sowa, Cashback, Bukat, Hotel Bryza, Fundacja Społeczności Liceum Batorego, Grail Point, Makarony Polskie, Galicjanka, Performance Labs, Adamed, Lavazza, Królewskie, Akademia Leona Koźmińskiego, Pepsi, Piekarnia Dąbrowscy, GoodLooking Studio, Sirens, Unilever, Upfield, Tatoo Gallery Azazel i Google.org.

Patronat nad projektem objęli Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy i Wojewoda Mazowiecki.

Dodatkowo, uruchomiona został specjalna zbiórka pieniędzy, z której cały dochód zostanie przekazany na wsparcie akcji #GOTOWIDOPOMOCY.

Wszystkie informacje o akcji znajdują się na stronie gotowidopomocy.pl.