K2 wygrywa dwa przetargi marki Volkswagen

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
K2 wygrywa dwa przetargi marki Volkswagen

Do klientów K2 od listopada br. dołączyła marka Volkswagen. Przez najbliższe trzy lata agencja będzie odpowiadać za działania online realizowane dla kilkunastu modeli samochodów osobowych i użytkowych należących do portfolio niemieckiego producenta.

Agencja będzie odpowiadać za opracowanie strategii i koncepcji obecności marki online, stałą obsługę serwisów www.volkswagen.pl i www.vwuzytkowe.pl, wykonanie stron produktowych oraz realizację kampanii sprzedażowych i promocji. Do zadań K2 należeć będzie również kreacja i produkcja materiałów reklamowych oraz prowadzenie kanału marki na YouTube.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Współpraca K2 i Volkswagen jest wynikiem dwóch, wygranych przez agencję, przetargów na kompleksową obsługę internetową dla modeli osobowych i użytkowych, należących do marki.

Wspólne działania firm rozpoczęły się z początkiem listopada br. Obecnie K2 pracuje nad realizacją pierwszej zintegrowanej kampanii, która obejmie wszystkie kanały komunikacji, w tym telewizję.

- Do współpracy poszukiwaliśmy solidnego partnera, z potwierdzonymi kompetencjami w szeroko pojętym obszarze interactive. K2 przekonało nas równą formą, jaką zaprezentowali na każdym etapie i w każdym aspekcie procesu przetargowego. Nie muszę dodawać, że była to forma z najwyższej półki – powiedział Wojciech Tomaszkiewicz, Dyrektor Marki Volkswagen, w Volkswagen Group Polska.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij