Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Rusza Facebook Shops, czyli nowe narzędzie do sprzedaży online dla małych i średnich marek

Rusza Facebook Shops, czyli nowe narzędzie do sprzedaży online dla małych i średnich marek
19 maja br. Mark Zuckerberg, CEO Facebooka, zapowiedział wprowadzenie nowego narzędzia – Facebook Shops. Dzięki niemu małe i średnie firmy będą mogły łatwiej niż kiedykolwiek dostosować się do handlu w sieci, oferując nowe doświadczenie odkrywania i kupowania produktów swoim klientom.
O autorze
1 min czytania 2020-05-20

Wiele małych firm boryka się obecnie z trudnościami ze względu na ograniczenia w funkcjonowaniu fizycznych sklepów w związku z pandemią koronawirusa. Aby ułatwić właścicielom pozostawanie w kontakcie z klientami oraz pomóc im przenieść swoją sprzedaż do internetu, popularny portal społecznościowy postanowił wprowadzić nowe narzędzie – Facebook Shops.

Rozwiązanie to umożliwi firmom stworzenie w prosty sposób jednego sklepu internetowego z którego klienci będą mogli korzystać zarówno na Facebooku, jak i na Instagramie. Każda marka będzie mogła wybrać ze swojej oferty te produkty, które chce zaprezentować w sklepie, a następnie dostosować jego wygląd za pomocą obrazu w tle i kolorowych motywów eksponujących markę. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co więcej, gdy klient będzie potrzebował pomocy lub porady, dostępna będzie również możliwość wysłania bezpośredniej wiadomości do firmy za pośrednictwem WhatsAppa, Messengera lub Instagram Direct. W ten sposób użytkownicy będą mogli zadać pytanie o produkt lub też poprosić o dane dotyczące swojej przesyłki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Rozwiązanie Facebook Shops zostało wdrożone 19 maja br., zaś jego dostępność będzie stopniowo rozszerzana w ciągu najbliższych miesięcy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Facebook rozpoczął również testy rozwiązań lojalnościowych ułatwiających otrzymywanie nagród od ulubionych marek. W ten sposób klienci będą mogli podłączyć punkty zbierane w lokalnej kawiarni do swojego konta w portalu społecznościowym i w łatwy sposób monitorować przysługujące im bonusy. 

PS

W połowie maja br. platformy Facebook oraz Instagram wprowadziły liczne udogodnienia dla małych i średnich przedsiębiorstw, które pozwolą im odnaleźć się w przestrzeni cyfrowej, a także utrzymywać stałe relacje z klientami.

PS2

Instagram kontynuuje wprowadzanie nowych funkcji, których celem jest wspieranie lokalnych biznesów podczas pandemii koronawirusa – niedawno platforma udostępniła tzw. Karty podarunkowe m.in. do sklepów, księgarni czy też restauracji.