Criteo to dynamicznie rozwijające się na całym świecie narzędzie służące m.in do retargetingu dynamicznego, wykorzystywane głównie w e-commerce. Obecnie korzysta z niego ponad 20 000 reklamodawców. Rozwiązanie wykorzystuje placementy Google, Instagrama, Facebooka i pozostałych wydawców sprzedających powierzchnię w zautomatyzowanym systemie real time bidding.
Program partnerski zapewnia zrzeszonym w nim agencjom i organizacjom dostęp do nowości, szkoleń i wiedzy z zakresu wykorzystania danych o ponad 2 mln kupujących, a także wsparcie w jak najbardziej optymalnym wykorzystaniu narzędzia na różnych rynkach i w poszczególnych branżach. Dzięki temu kampanie prowadzone przez partnerów są lepiej dopasowane do potrzeb biznesowych klientów.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Oficjalne partnerstwo zostało przyznane SalesTube w połowie maja.