SalesTube z partnerstwem Criteo

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
SalesTube z partnerstwem Criteo

SalesTube, agencja one stop shop dla e-commerce będąca częścią Group One, jako druga w Polsce dołączyła do programu Criteo Partners. Warunkiem przyznania tytułu jest zdanie dwóch indywidualnych certyfikatów. W przypadku SalesTube tytułami może się pochwalić cały 8-osobowy zespół Programmatic.

Criteo to dynamicznie rozwijające się na całym świecie narzędzie służące m.in do retargetingu dynamicznego, wykorzystywane głównie w e-commerce. Obecnie korzysta z niego ponad 20 000 reklamodawców. Rozwiązanie wykorzystuje placementy Google, Instagrama, Facebooka i pozostałych wydawców sprzedających powierzchnię w zautomatyzowanym systemie real time bidding. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Program partnerski zapewnia zrzeszonym w nim agencjom i organizacjom dostęp do nowości, szkoleń i wiedzy z zakresu wykorzystania danych o ponad 2 mln kupujących, a także wsparcie w jak najbardziej optymalnym wykorzystaniu narzędzia na różnych rynkach i w poszczególnych branżach. Dzięki temu kampanie prowadzone przez partnerów są lepiej dopasowane do potrzeb biznesowych klientów.

Oficjalne partnerstwo zostało przyznane SalesTube w połowie maja.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij