Burger King stworzył specjalnego Whoppera, którym zachęca do social distancingu

Burger King stworzył specjalnego Whoppera, którym zachęca do social distancingu
Włoski oddział Burger Kinga wprowadził do swojego menu nowego burgera, który nosi nazwę „Social Distancing Whopper” – danie z potrójną porcją cebuli ma za zadanie zachęcić klientów sieci do zachowywania dystansu społecznego.
O autorze
1 min czytania 2020-05-21

W dobie pandemii koronawirusa znane marki prześcigały się z pomysłami, których celem było zachęcenie społeczeństwa do zachowania dystansu społecznego. Volkswagen oraz Coca-Cola przekonywały do tego swoich klientów lekko modyfikując swoje charakterystyczne logotypy, natomiast marka SKYN nawoływała do social distancingu humorystyczną kampanią. 

Teraz na ciekawy pomysł wpadł włoski oddział Burger Kinga w związku ze zniesieniem przez władze państwa niektórych obostrzeń wprowadzonych z uwagi na panującą pandemię – mieszkańcy mogą opuszczać swoje domy, lecz muszą zakrywać swoje nosy, usta oraz dłonie, a także zachowywać odpowiedni dystans od innych osób. Słynna sieć fast foodowa postanowiła pomóc Włochom w zachowaniu social distancingu, wprowadzając specjalnego Whoppera.

Nowy burger to nic innego jak klasyczny Whopper, lecz z potrójną porcją świeżej cebuli. Jak przekonuje marka, po zjedzeniu tego dania nie będziemy musieli się martwić o trzymanie dystansu społecznego – inne osoby same będą się od nas trzymać z daleka ;).

Za realizację odpowiada agencja Wunderman Thompson Italia.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W związku z obowiązującymi w Belgii obostrzeniami dotyczącymi działalności lokali gastronomicznych tamtejszy oddział Burger Kinga postanowił w humorystyczny sposób „ocenzurować” swoje reklamy na czas tzw. lockdownu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zamówienia dostarczane do stolików, środki dezynfekujące do rąk przed wejściem, a także specjalne oznaczenia miejsc, przy których mogą czekać klienci na swoją kolej do wejścia do środka – holenderski oddział McDonald’s testuje nowy format lokalu, zgodny z zasadami dystansu społecznego.

PS3

W związku z pandemią koronawirusa wiele sieci handlowych postanowiło wprowadzić nowe rozwiązania, które usprawnią robienie zakupów, zmniejszą kolejki przed sklepami i jednocześnie ograniczą kontakty klientów z innymi osobami.