Nadchodzący rok szkolny zdecydowanie odmieni dotychczasowy sposób pracy wielu nauczycieli. To wszystko za sprawą pierwszej tego typu aplikacji mobilnej w Polsce – Operon 45. Oferuje ona niezwykłą pomoc w multimedialnym przygotowaniu i prowadzeniu praktycznie każdej lekcji. Aplikacja łączy tradycyjne metody nauczania z mobilnymi rozwiązaniami – umożliwia ona wyświetlanie materiałów edukacyjnych na dużym ekranie za pomocą smartfonu. Za opracowanie i realizację obsługi marketingowej tej aplikacji, jak również jej strategię komunikacji i promocji odpowiadają agencje PA i Click Community.
Początek współpracy pomiędzy PA, Click Community i Operonem rozpoczął się od warsztatów projektowych, w czasie których agencje poznały mechanizm działania innowacyjnej aplikacji mobilnej Operon 45. Spotkanie to posłużyło w poznaniu specyfiki produktu i wyciągnięciu najważniejszych wniosków, o którą oparta została strategia komunikacji przygotowana przez zespół PA. W ramach podpisanej umowy agencja będzie też odpowiadać za KV aplikacji, landing page, animację produktową. Dodatkowo zespołowi PA powierzone zostały działania w obszarze PR.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Z kolei zadaniem Click Community było stworzenie strategii promocji aplikacji mobilnej Operon 45 w mediach społecznościowych. Obejmuje ona nie tylko przygotowanie angażujących postów, ale i obsługę kampanii w systemie Facebook Ads. W ramach podpisanej umowy agencja będzie odpowiadać również za działania związane z influencer marketingiem i nawiązanie współpracy z nauczycielami.