Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Lidl Polska przystępuje do realizacji programu „United Nations Global Compact” w zakresie zrównoważonego rozwoju

Lidl Polska, jako część Grupy Lidl, podpisał porozumienie w ramach inicjatywy ONZ – „Global Compact”, która od 2000 r. stanowi największą na świecie inicjatywę skupiającą biznes działający na rzecz zrównoważonego rozwoju.
O autorze
1 min czytania 2020-05-28

W ramach przystąpienia do inicjatywy ONZ „Global Compact”, Lidl Polska zadeklarował realizację 10 podstawowych zasad programu z zakresu praw człowieka, praw pracowniczych, ochrony środowiska i przeciwdziałania korupcji. Realizacja założeń programu jest możliwa m.in. dzięki współpracy z rządem, administracją publiczną, sektorem prywatnym, organizacjami pozarządowymi i instytucjami naukowymi ONZ.

– Przystępując do „United Nations Global Compact”, potwierdzamy nasze długofalowe podejście do kwestii zrównoważonego rozwoju. Inicjatywa stwarza korzystne ramy organizacyjne dla prowadzenia działalności biznesowej w oparciu o zasady zrównoważonego rozwoju, pod względem ekonomicznym, ekologocznym i społecznym – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications Lidl Polska.

Sieć Lidl Polska podkreśla, że respektowanie praw człowieka oraz ochrona środowiska naturalnego to elementarne zasady działalności i fundamenty strategii firmy – dotyczy to przede wszystkim zaopatrywania w towary. W swoich działaniach Lidl koncentruje się na realizacji społecznych i ekologicznych obowiązków wynikających z funkcjonowania sieci w całym łańcuchu wartości.

Lidl Polska stawia na transparentność. Z tego powodu o rezultatach i postępach wdrażanych działań firma informuje oraz będzie regularnie informować w raportach zrównoważonego rozwoju. Prowadzone przez Lidla analizy ryzyka umożliwiają dokonywanie oceny sytuacji na bieżąco. Pozwala to na dokładną identyfikację istniejących oraz potencjalnych zagrożeń w łańcuchu dostaw oraz na reakcję. Na tej podstawie, przy jednoczesnym uwzględnieniu dynamiki zmian warunków społecznych i ekologicznych związanych z zakupem towaru, Lidl stale rewiduje swoje działania oraz wprowadza uzasadnione optymalizacje.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj