TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia! Termin upływa 24 września br.

Szczegóły

Rusza wielka ogólnopolska loteria promującą płatności Visa

29 maja br. ruszyła loteria, popularyzująca płatności Visa za zakupy online oraz dokonywane w sklepach stacjonarnych i punktach usługowych. Wystarczy jednorazowa rejestracja karty Visa na stronie internetowej, by płatność Visa za zakupy i usługi stała się losem na loterii.
O autorze
1 min czytania 2020-06-01

Mechanizm loterii jest prosty i został przygotowany w ten sposób, aby można było w niej wziąć udział szybko i wygodnie z dowolnego miejsca. Wystarczy bowiem zarejestrować swoją kartę Visa na stronie www.visa.pl. Po zakończeniu rejestracji karty, płatność Visa automatycznie stanie się losem w loterii. Ponadto, każda transakcja dokonana u partnerów loterii, AliExpress, jednej z wiodących globalnych platform e-commerce oraz w sklepach Żabka, największej sieci sklepów typu convenience w Polsce, będzie się liczyła jako podwójny los. 

– Konsumenci cenią sobie wygodę i ważna jest dla nich możliwość zrobienia zakupów w dowolnym miejscu i czasie. Odpowiadamy na to zapotrzebowanie i zachęcamy do wyboru Visa jako szybkiej, bezpiecznej i wygodnej metody płatności zarówno w lokalnym sklepie, podczas wizyty u fryzjera, jak i w coraz popularniejszych, zwłaszcza w obecnej dobie, zakupach towarów i usług online. Mamy nadzieję, że liczne i wartościowe nagrody, jasne, proste zasady udziału oraz dowolność w wyborze preferowanych płatności Visa zachęcą Polaków do dołączenia do loterii, zaś sprzedawcom – w tym małym i średnim przedsiębiorcom – umożliwią dostęp do nowych grup klientów – mówi Katarzyna Jezierska, head of marketing CEE, Visa.

Główną nagrodą w loterii jest 5 samochodów Toyota Corolla TS Kombi. Na uczestników czeka również pula 52 tysięcy dodatkowych nagród w postaci 17,5 tysiąca kodów rabatowych o wartości 5 USD do wykorzystania na portalu AliExpress oraz 35 tysięcy e-voucherów na odbiór przekąsek Haps w dowolnym sklepie sieci Żabka. Losowania nagród będą odbywać się w cotygodniowym rytmie. Loteria Visa trwa od 27 maja do 30 czerwca 2020 roku.

Organizacją i obsługą loterii zajmuje się agencja Unique One. Kreację kampanii stworzyła agencja Saatchi & Saatchi IS, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Kampania mediowa promująca loterię będzie realizowana w kilku kanałach mediowych (TV, digital, social media, DOOH, media partnerów), a jej planowany zasięg ma objąć ponad 27 milionów Polaków. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj