Justyna Śnieżek szefową PR i komunikacji digital w Good Division

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Justyna Śnieżek szefową PR i komunikacji digital  w Good Division

Justyna Śnieżek objęła stanowisko director of PR and digital communication w Good Division. W ramach swoich obowiązków pokieruje działaniami komunikacyjnymi agencji, obsługą klienta i wesprze firmę w działaniach new bizowych.

– Rozpoczęcie współpracy Justyny z Good Division wydarzyło się w idealnym momencie, w którym nasze możliwości i ambicje doskonale się zgrały. Justyna ma niezwykle bogate i różnorodne doświadczenie w komunikacji w Polsce i za granicą. Posiada jednocześnie doświadczenie managerskie i umiejętność współtworzenia kultury organizacyjnej wyniesioną z dynamicznego międzynarodowego środowiska biznesowego, a także tworzenia biznesów technologicznych i startupów od podstaw. Powierzając jej tworzenie działu PR i komunikacji digitalowej jestem przekonana, że wnosimy Good Division na nowy poziom organizacyjny, kulturowy i biznesowy – komentuje Jolanta Piela, CEO Good Division.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Justyna z komunikacją, marketingiem i account managementem związana jest od 2002 roku. Pierwsze kroki stawiała w ReachLocal. Następnie, pracując po stronie klienta, odpowiadała za działania komunikacyjne m.in. dla trivago i afrykańskiego giganta e-commerce Jumia Group. W Polsce związana była z agencjami Webtalk i Grayling, gdzie obsługiwała klientów takich jak BNP Paribas, Amazon, BMW, Mars i Nobu Hospitality.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij