nju mobile i Ogilvy z największą domówką urodzinową online

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
nju mobile i Ogilvy z największą domówką urodzinową online

Z okazji 7. urodzin nju mobile Ogilvy zorganizowało największą domówkę w Polsce, czyli live, podczas którego fani mogli na żywo rozmawiać z bohaterem marki.

– Z powodu ograniczeń, z jakimi mamy aktualnie do czynienia, nie ma możliwości typowego świętowania urodzin. W pełni popieramy zalecenia mające na celu dbanie o nasze bezpieczeństwo, ale jednocześnie nie moglibyśmy zrezygnować z celebrowania tak wyjątkowego wydarzenia – stąd też pomysł na stworzenie imprezy urodzinowej na FB, czyli największą w Polsce domówkę online – mówi Maciej Twardowski, executive creative director Ogilvy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Urodziny nju mobile były bezprecedensową okazją do tego, żeby po raz pierwszy porozmawiać na żywo z bohaterem marki. Wydarzenie live w mediach społecznościowych daje szansę na realne doświadczenie marki, ale także na odrobinę rozrywki, która również jest potrzebna w tym trudnym czasie – mówi Szymon Biela, dyrektor komunikacji marketingowej Orange.

Live nju mobile został przygotowany w oparciu o technologię umożliwiającą nałożenie animacji bohatera marki na postać lektora, który użycza mu głosu od początku istnienia marki. 

Dzięki temu rozwiązaniu fani mogli nie tylko usłyszeć charakterystyczny głos odpowiadający na ich pytania, ale także zaobserwować zmiany w mimice i ekspresji bohatera marki, który jak na gospodarza imprezy przystało, zapraszał do wspólnej zabawy. Ta forma kontaktu spotkała się z ogromnym entuzjazmem zgromadzonych  fanów. 

– Wydarzenie mocno zaangażowało fanów i wzbudziło ich pozytywne reakcje, co utwierdza nas w przekonaniu, że szukanie innowacyjnych sposobów kontaktu z użytkownikami, odpowiadających na aktualne realia, jest słuszną strategią – dodaje Szymon Biela.

Za organizację eventu zarówno od strony kreatywnej, jak i produkcyjnej odpowiadało Ogilvy. Agencja zajmuje się strategią i komunikacją marki nju mobile nieprzerwanie od 2013 r.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij