Ruszyła ogólnopolska kampania społeczna #urlopwkraju

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ruszyła ogólnopolska kampania społeczna #urlopwkraju

Ideą akcji, organizowanej przez Fundację „Razem mierzymy wyżej” jest promocja polskiej turystyki oraz wsparcie branży turystycznej, w obliczu strat jakie poniosła w konsekwencji wybuchu pandemii COVID-19. Wszystkie działania w ramach kampanii odbywają pod hasłem #urlopwkraju.

Według danych Polskiej Organizacji Turystycznej zaprezentowanych w lipcu ubiegłego roku, turystyka odpowiadała za około 6 proc. polskiego PKB a pracowało w niej ponad 700 tys. osób. Podczas, kiedy odmrażanie powoduje, że część gospodarki może odetchnąć turystyka jest jedną z branż, które nie tylko pierwsze odczuły narodową kwarantannę, ale nadal odnotowuje ogromne straty, a odbudowanie jej pozycji będzie niezwykle trudne i żmudne jeśli pandemia i jej skutki będą utrzymywały się dłużej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Ośrodki wypoczynkowe, hotele, gospodarstwa agroturystyczne, ich właściciele, pracownicy i ich rodziny, firmy świadczące usługi dla branży – dzisiaj wszyscy stoją przed trudnym wyzwaniem. Muszą uporać się z ograniczeniami, a jednocześnie zaprosić do siebie Gości zapewniając im maksimum ochrony i poczucia bezpieczeństwa, aby ochronić miejsca pracy i ratunek dla swojego biznesu.

– Celem naszej kampanii jest zachęcenie Polaków do pozostania w tym roku w kraju, przemierzania Polski wzdłuż i wszerz, w poszukiwaniu niezwykłych zakątków, odkrywania uroków, tajemnic, ciekawej historii ale też bogatej, regionalnej kuchni. W ten sposób chcemy pomóc całej branży a jednocześnie pokazać, że jak mówi stare powiedzenie cudze chwalicie, swego nie znacie – mówi Wioletta Pietrzak, prezes fundacji i pomysłodawczyni akcji.

Kampanię wspiera trzech Ambasadorów

  • Jacek Pałkiewicz – polski dziennikarz i podróżnik, reporter, odkrywca źródła Amazonki; członek rzeczywisty Królewskiego Towarzystwa Geograficznego.
  • Witold Casetti – pół Włoch, pół Polak z wyboru mieszkający w Polsce. Znany z takich programów jak „Europa da się lubić” czy „Wyspa Robinson” i „Dookoła Sportu”.
  • Marcin Mroczek – polski aktor serialowy i teatralny. Znany publiczności przede wszystkim z roli Piotrka w serialu „M jak miłość”.

W sobotę, 6 czerwca, w fascynującą dwutygodniową podróż wyruszyło 16 blogerów oraz Ambasadorzy. Każdy z blogerów odwiedza jedno województwo odkrywając znane i mniej znane skarby polskiej turystyki. Z podróży powstaną filmy i 16 e-booków, które mają być swoistymi przewodnikami po Polsce. Docelowo organizatorzy chcą przekazać przewodniki do samorządów oraz izb turystycznych do wykorzystania jako materiał promocyjny.

– #urlopwkraju to projekt, który powstał z potrzeby chwili i potrzeby serca. To akcja, dzięki której odkryjemy Polskę na nowo, zachwycimy się nią naprawdę. Zapraszamy wszystkich nie tylko do obserwowania naszych profili na Facebooku i Instagramie, śledzenia przygód naszych Podróżników, ale przede wszystkim do oznaczania swoich podróży hasztagiem #urlopwkraju abyśmy razem mogli stworzyć turystyczną mapę Polski – zachęca Agnieszka Szmidt, współorganizatorka kampanii odpowiedzialna za jej promocję.

Partnerem strategicznym akcji #urlopwkraju została firma Alphabet Polska Fleet Management, świadcząca usługi wynajmu długoterminowego samochodów, która udostępniła na potrzeby projektu 20 samochodów marek BMW oraz MINI.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij