COSTA COFFEE klientem agencji Kalicińscy

Agencja Kalicińscy odpowiada za komunikację sieci kawiarni COSTA COFFEE w mediach społecznościowych.
O autorze
1 min czytania 2020-06-09

Kalicińscy odpowiedzialni są za wsparcie strategiczne, aktywacje konkursowe, social listening oraz moderację. Do zadań agencji należy przygotowywanie sezonowej komunikacji prezentującej ofertę sieci kawiarni oraz promowanie prawie 500 kawomatów COSTA Express.

W ramach szybkiej reakcji na zamknięcie kawiarni w całej Polsce agencja zrealizowała szereg dopasowanych do sytuacji komunikatów. W mediach społecznościowych COSTA COFFEE pojawiły się informacje odnośnie zaangażowania w akcję #WzywamyPosilki. Sieć kawiarni dziennie przekazywała około 550 paczek żywnościowych pracownikom 14 szpitali w 5 miastach w całej Polsce.

Pracownicy kawiarni, którzy pozostali w domu zaangażowali się w akcję #CostaTeamAtHome. Codziennie pokazywali, w jaki sposób spędzają czas, przygotowując kawę, rozwijając swoje pasje, czy próbując odtworzyć kawiarniane wypieki. Agencja Kalicińscy przygotowała dedykowane do tej akcji gify-naklejki na Instagram i codziennie prezentowała najciekawsze relacje na profilu marki.

W prowadzonej komunikacji nasi goście mieli szansę jeszcze bliżej poznać pracowników kawiarni, których na co dzień spotykali w swoich ulubionych lokalach w całej Polsce. Co więcej, na Instagramie mogli również nauczyć się od teamu tworzenia latte art na przygotowanej w domu kawie − mówi Monika Olenkiewicz, Marketing Communications Specialist.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zachowując wszystkie procedury bezpieczeństwa, sieć kawiarni rozszerzyła już wcześniej dostępną dostawę za pomocą aplikacji UberEats. Agencja Kalicińscy odpowiedzialna była za komunikację prezentującą dynamicznie powiększającą się mapę dostępnych lokalizacji. W ofercie z dowozem do domu pojawiły się nie tylko napoje gorące, ale również kawy w puszkach, ciasta oraz kawa ziarnista.

Cieszymy się, że w ramach współpracy z COSTA COFFEE możemy w pełni zaprezentować nasze kompetencje. Do tej pory udało nam się, nie tylko wspólnie przeprowadzić dwie kreatywne kampanie sezonowe, ale również bardzo sprawnie zareagować na zmieniającą się i niezwykle dynamiczną rzeczywistość – komentuje Alicja Szydłowska, Strategy Director agencji Kalicińscy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

COSTA COFFEE dołączyła do klientów agencji w wyniku wygranego przetargu. Współpraca trwa od listopada 2019 roku.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się