Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

eobuwie.pl rozpoczyna sprzedaż w Chorwacji

Firma Eobuwie.pl właśnie uruchomiła domenę w języku chorwackim ecipele.hr. Klienci z Chorwacji otrzymali dostęp do szerokiej oferty e-sklepu - ponad 80 000 produktów od ponad 500 marek. Poza Polską to już 15. rynek zagraniczny, na którym działa spółka.
O autorze
1 min czytania 2020-06-09

– Otwarcie każdego rynku poprzedza precyzyjna sezonowa analiza. Sprawdzamy zwyczaje zakupowe mieszkańców, trendy, przyzwyczajenia kulturowe. W przypadku Chorwacji duże znaczenie ma ciepły, nadmorski klimat tego miejsca. Można to porównać z Włochami – leżącymi po drugiej stronie Adriatyku – w których w okresie letnim odnotowujemy dużą sprzedaż np. klapek, japonek, sandałów czy espadryli. Nasza oferta jest precyzyjnie skrojona pod każdy rynek – mówi Mikołaj Wezdecki, dyrektor e-commerce eobuwie.pl.

Eobuwie.pl, czerpiąc z ponad 20-letniego doświadczenia, zapewnia kompleksową obsługę każdego z zagranicznych rynków. Spółka prowadzi komunikację w języku narodowym danego kraju, oferuje darmową dostawę oraz 30 dni na zwrot produktów.

Chorwacja to już 15. rynek zagraniczny, na którym, należące do Grupy Kapitałowej CCC, eobuwie.pl prowadzi swoją działalność. Poza Polską spółka obecna jest w: Czechach, Słowacji, Rumunii, Niemczech, Szwecji, Hiszpanii, Bułgarii, Grecji, Szwajcarii, we Włoszech i Francji oraz na Węgrzech, Litwie i Ukrainie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj