– Otwarcie każdego rynku poprzedza precyzyjna sezonowa analiza. Sprawdzamy zwyczaje zakupowe mieszkańców, trendy, przyzwyczajenia kulturowe. W przypadku Chorwacji duże znaczenie ma ciepły, nadmorski klimat tego miejsca. Można to porównać z Włochami – leżącymi po drugiej stronie Adriatyku – w których w okresie letnim odnotowujemy dużą sprzedaż np. klapek, japonek, sandałów czy espadryli. Nasza oferta jest precyzyjnie skrojona pod każdy rynek – mówi Mikołaj Wezdecki, dyrektor e-commerce eobuwie.pl.
Eobuwie.pl, czerpiąc z ponad 20-letniego doświadczenia, zapewnia kompleksową obsługę każdego z zagranicznych rynków. Spółka prowadzi komunikację w języku narodowym danego kraju, oferuje darmową dostawę oraz 30 dni na zwrot produktów.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Chorwacja to już 15. rynek zagraniczny, na którym, należące do Grupy Kapitałowej CCC, eobuwie.pl prowadzi swoją działalność. Poza Polską spółka obecna jest w: Czechach, Słowacji, Rumunii, Niemczech, Szwecji, Hiszpanii, Bułgarii, Grecji, Szwajcarii, we Włoszech i Francji oraz na Węgrzech, Litwie i Ukrainie.