Adrianna Stępniewska dołączyła do regionalnego zespołu IPG Mediabrands

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Adrianna Stępniewska dołączyła do regionalnego zespołu IPG Mediabrands

W strukturach grupy stworzono nowe stanowisko szefa hubu obsługującego LEGO, odpowiedzialnego za region REEMEA w Initiative Junior. Funkcję tę objęła Adrianna Stępniewska, manager z wieloletnim doświadczeniem pracy w branży reklamowo-marketingowej.

Adrianna Stępniewska objęła stanowisko head of  LEGO REEMEA w Initiative Junior, globalnego brandu IPG Mediabrands, dedykowanego obsłudze tego kultowego producenta klocków i zabawek dla dzieci. Jest to nowe stanowisko strategiczne w strukturach grupy. Stępniewska będzie odpowiedzialna za komunikację LEGO na kilkunastu rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i w Afryce, w tym m.in. w Polsce, na Ukrainie, Rosji, na Węgrzech, w Czechach, na Słowacji, w Grecji, w Bułgarii, w Turcji oraz w RPA. W pracy będzie ją wspierał dedykowany zespół złożony ze specjalistów Initiative Junior, umiejscowiony w Pradze.

W strukturach IPG Mediabrands będzie raportowała bezpośrednio do Moniki Bronowskiej, CEO IPG Mediabrands CEE. 

Ostatnio Stępniewska związana była z domem mediowych Zenith (Publicis Media), gdzie od 2015 r. pełniła funkcję Account Directora. Pracowała w zespołach odpowiadających za region CEE dla takich marketerów jak m.in.: Electrolux, LVHM, 3M oraz Daimler. Lokalnie opiekowała się zespołami obsługującymi m.in. koncerny L’Oreal, Obi, Credit Agricole.  Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała także w takich firmach jak Red Age, OMD Poland.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij