TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kolejni partnerzy akcji #HRwspiera – HR Pogotowie i eTutor

Do akcji #HRwspiera zainicjowanej przez spółkę HRlink dołączyli w czerwcu br. nowi partnerzy – platforma HR Pogotowie oraz firma eTutor. Dzięki temu osoby, które korzystają z narzędzi dostępnych w ramach akcji HRwspiera.pl przy szukaniu pracy otrzymają dostęp nauki języka obcego bez opłat od eTutor.
O autorze
1 min czytania 2020-06-17

Natomiast inicjatorzy #HRwspiera oraz HR Pogotowie połączyli siły i wymieniają się doświadczeniami, aby jeszcze lepiej pomagać osobom i firmom dotkniętym kryzysem w związku z pandemią.

– Dzięki nowym partnerstwom akcja #HRwspiera zyskuje kolejny poziom, który pozwoli na podjęcie następnych, konkretnych działań, a także rozszerzenie zestawu darmowych rozwiązań oferowanych pracodawcom i pracownikom. Dzięki temu osoby, które straciły pracę, będą mogły zwiększyć swoje szanse na znalezienie nowej, a firmy redukujące zatrudnienie – na realną pomoc w tym procesie – tłumaczy Arkadiusz Kuchto, prezes HRlink.

W ramach współpracy z firmą eTutor osoby poszukujące zatrudnienia poprzez platformę HRwspiera.pl otrzymają 3-miesięczny dostęp do materiałów o charakterze szkoleniowym pozwalających na pogłębianie wiedzy i umiejętności językowych.

– Zdecydowaliśmy się na udział w akcji, aby każda osoba poszukująca pracy miała dostęp do nauki języka angielskiego i narzędzi służących podnoszeniu kompetencji w tym trudnym czasie. Kursy językowe to jeden z najbardziej popularnych benefitów pracowniczych, w związku z tym utrata pracy wiąże się często z przerwaniem nauki i regresem umiejętności – tłumaczy Łukasz Sennik, Metodyk eTutor.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Oprócz tego twórcy akcji #HRwspiera oraz zespół inicjatywy HR Pogotowie w ramach współpracy wymienią się zdobytymi już doświadczeniami i wypracowanymi metodami pracy.

– Obie akcje mają podobne cele. To przede wszystkim bezinteresowna pomoc potrzebującym, dlatego postanowiliśmy połączyć siły. Liczymy, że dzięki temu jeszcze więcej osób, które straciły pracę w wyniku kryzysu wywołanego pandemią, znajdzie nowe zatrudnienie – tłumaczy Artur Dzięgielewski, HR manager w SmartLunch Sp. z o.o., założyciel społecznej inicjatywy HR Pogotowie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

#HRwspiera to akcja zainicjowana przez spółkę HRlink wraz z partnerami. Łączy ona wsparcie technologiczne i psychologiczne, proponując konkretne działania i realną pomoc zwalnianym pracownikom, firmom redukującym zatrudnienie oraz tym, które w dalszym ciągu rekrutują pracowników. W jej ramach oferowane są konkretne działania i realna pomoc – swoisty „opatrunek kompetencyjny” skierowany do wszystkich członków organizacji, którzy muszą zmierzyć się z faktem zwolnień. Hasło przewodnie akcji to „Nie żegnajmy, mówmy do zobaczenia”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej informacji: HRwspiera.pl