Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Samochód staje się rowerem, a kopalnia elektrownią wiatrową – nowa kampania Lego pokazuje, jak zmieniać świat na lepsze

Klocki Lego to nie tylko zabawka. Dla kolejnych pokoleń, jest to także sposób na edukację o świecie. Tym razem marka chce inspirować najmłodszych do szukania rozwiązań przyjaznych środowisku i pokazywać im, jak zmieniać świat na lepsze. W tym celu powstała kampania Zielone Instrukcje.
O autorze
1 min czytania 2020-06-17

Zrównoważony rozwój od wielu lat stanowi jeden z kluczowych kierunków działań największego producenta klocków. W ramach kampanii „Zielone Instrukcje” Lego udostępniło alternatywne instrukcje do sprzedawanych przez siebie zestawów, dzięki którym dzieci mogą przebudować je (używając tych samych klocków) na ich bardziej ekologiczne odpowiedniki – samochód zmienić na rower, a kopalnię w elektrownie wiatrową.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Chcieliśmy rozpocząć dyskusję i zainspirować dzieci, bo to one w dłuższej perspektywie będą mieć realny wpływ na zmiany na naszej planecie. Pragniemy uczyć nowego sposobu myślenia już od najmłodszych lat. Dlatego zachęcamy zarówno dzieci, jak i ich rodziców, do kreatywnej przebudowy istniejących zestawów LEGO w ekologiczne konstrukcje z wykorzystaniem klocków, które już mają w swoich domach – mówi Beata Kucejko, dyrektor marketingu Lego. 

Prace nad kampanią rozpoczęły się już w styczniu br., zanim Polskę i Europę ogarnęła pandemia. Na jednej z największych wystaw klocków Lego w Europie zorganizowane zostały ekologiczne warsztaty dla dzieci. Celem przedsięwzięcia było przybliżenie najmłodszym tematyki ekologii i zrównoważonego rozwoju świata. To tam po raz pierwszy Zielone Instrukcje ujrzały światło dzienne, a efekt pracy dzieci uwieczniono na filmie. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Samochód staje się rowerem

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zielone Instrukcje przeznaczone do istniejących zestawów, instrukcje inspirujące do budowy ekologicznych konstrukcji z podstawowych klocków Lego, plakaty prezentujące różne możliwe przebudowy, film z warsztatów oraz wszystkie materiały informacyjne znaleźć można na dedykowanej stronie projektu

Za ideą kreatywną oraz przygotowaniem kampanii stoi Ogilvy. Za materiały wideo i ich postprodukcję odpowiada Locomotive. Zielone Instrukcje powstały przy współpracy ze społecznością AFOLi (Adult Fans Of LEGO).

PS

Zainspirowana niewidomym przedsiębiorcą Matthew Shifrinem, firma Lego stworzyła nowe instrukcje w formie audio, które mają pomóc dzieciom z upośledzeniem wzroku budować i uczyć się poprzez zabawę popularnymi klockami.

PS2

W kwietniu 2019 roku marka Lego ogłosiła, że w 2020 roku zamierza również wprowadzić do swoich sklepów specjalne klocki, które będą pomagały niewidomym dzieciom w nauce alfabetu Braille’a.

PS3

Pod koniec sierpnia 2018 roku Lego wprowadziło ekologiczne klocki z trzciny cukrowej.