Reklama w nowej rzeczywistości i rozwiązania na obecne czasy. YouTube Ads Leaderboard w kwietniu i maju 2020

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Reklama w nowej rzeczywistości i rozwiązania na obecne czasy. YouTube Ads Leaderboard w kwietniu i maju 2020

W ostatnich dwóch miesiącach w reklamach na YouTube dominowały nawiązania do obecnej sytuacji w Polsce, ze względu na trwającą pandemię. Niemal wszystkie spoty z czołówki zestawienia YouTube Ads Leaderboard w kwietniu przedstawiały rozwiązania ułatwiające dostosowanie się do nowej rzeczywistości.

Kwietniowe podium zestawienia YouTube Ads Leaderboard to spoty związane z tematyką bezpieczeństwa oraz prezentujące rozwiązania przydatne w czasie pandemii. Pierwsze miejsce zajęło wideo ING Polska #zdalnidopomocy- pomagaj starszym zdalnie ogarnąć finanse, w którym influencerzy: reZigiusz, Naruciak, Poszukiwacz, Kasia Gandor, Adrianna Skon, Aleksandra Żuraw i Sylwia Lipka zachęcają do pomocy osobom starszym w kwestii finansów online, a także prezentują ofertę cyfrową banku. Drugi stopień podium w rankingu należy do materiału przygotowanego w ramach kampanii informacyjnej Kancelarii Premiera #zostańwdomu, namawiającego do pozostania w miejscu zamieszkania i przypominającego jak ważne są środki ostrożności podejmowane w celu ograniczenia rozprzestrzeniania się koronawirusa. Trzecie miejsce zestawienia zajęła reklama Masz abonament w Play? Włącz Amazon Prime Video na 6 miesięcy | Aktywuj w Play24 przybliżająca promocję, pomocną w momencie, gdy dostęp do kultury offline jest mocno ograniczony. W spocie wzięli udział Kuba Wojewódzki oraz Andrzej Grabowski.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Miejsca czwarte i piąte to odpowiednio spoty TIGER X MAKS RIZNYK – MISTRZOWSKI TIGER ROAST EP1 i Media Expert przekazuje sprzęt 100 szpitalnym oddziałom zakaźnym i ratunkowym. Pierwsze wideo prezentuje sylwetkę Maksyma Riznyka - trenera propagującego Street Workout.  Drugie - postawę marki Media Expert, która w obliczu kryzysu związanego z koronawirusem ogłasza wsparcie dla medyków w postaci przekazanego szpitalom sprzętu.

Majowy ranking także nie omija tematu pandemii, choć materiałów bezpośrednio nawiązujących  do niej jest znacznie mniej. Na szczycie znalazł się Rossmann, który ogłosił Start sezonu wiosna/lato 2020. W kolorowym i tętniącym życiem spocie narratorka opowiada o możliwościach, jakie daje e-sklep - dzięki niemu możemy odkrywać nowe produkty bez wychodzenia z domu, a przy zakupach dodatkowo zastanowić się jak zadbać o środowisko. Drugie miejsce zajął McDonald's z wideo Wszystko w naszych rękach! W dynamicznym, 30-sekundowym nagraniu pracownicy popularnej sieci restauracji prezentują metodę skutecznego mycia rąk, tańcząc w rytm łatwo wpadającej w ucho melodii. Podium zamyka sensualne wideo ATTRACTION ONE - Kiedy dwoje staje się jednym | AVON zorientowane wokół zapachu popularnej marki kosmetycznej.

O konieczności szczególnej troski o odpowiednią higienę przypomina też marka Kotlin, której spot PIERWSZA ZASADA GRILLOWANIA z udziałem popularnego aktora Piotra Cyrwusa zachęca do dezynfekcji rąk, także przed grillowaniem. Reklama zajęła czwarte miejsce zestawienia YouTube Ads Leaderboard w maju. Co ciekawe, w majowym rankingu, w związku z toczącą się kampanią wyborczą pojawił się też spot wyborczy kandydata na urząd Prezydenta RP Szymona Hołowni zatytułowany Pierwsza Obywatelka. Wideo przedstawia sylwetkę żony kandydata Urszuli Brzezińskiej-Hołowni.

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij