28 czerwca br. w Polsce odbędą się wybory prezydenckie. Aby zachęcić jak najwięcej osób do wzięcia w nich udziału, ruszyła internetowa akcja pod hasłem #milionypowodów, w której wzięło udział wiele znanych osobistości, takich jak m.in. Dawid Podsiadło, Borys Szyc, Monika Brodka, Sokół czy też Maffashion.
W ramach akcji stworzony został krótki spot, w którym każda osoba tłumaczy, dlaczego zamierza udać się do lokalu wyborczego i oddać swój głos na wybranego kandydata na prezydenta.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
„Idę głosować, bo chciałbym żyć w tolerancyjnym kraju”, „Idę głosować, bo czas wziąć sprawy w swoje ręce”, „Idę głosować, bo wierzę, że mój głos ma znaczenie” – mówią kolejno bohaterowie spotu.
PS
28 czerwca br. w Polsce odbędą się wybory prezydenckie. Nic więc dziwnego, że wśród kandydatów trwa aktualnie prawdziwa gorączka przedwyborcza. Najbardziej jest to jednak zauważalne u Andrzeja Dudy i Rafała Trzaskowskiego, którzy wymieniają się „ciosami” w coraz to nowszych spotach.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W kolejnej odsłonie kampanii Fundacji Batorego pod hasłem „Zabierz głos, bo go stracisz” wystąpili znani Polacy, tacy jak Dawid Podsiadło, Areta Szpura, Julia Wieniawa czy Krzysztof Zalewski. Wspólnie zachęcali społeczeństwo do wzięcia udziału w ubiegłorocznych wyborach parlamentarnych.