Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

#milionypowodów: Dawid Podsiadło, Maffashion i Monika Brodka zachęcają do wzięcia udziału w wyborach prezydenckich

#milionypowodów: Dawid Podsiadło, Maffashion i Monika Brodka zachęcają do wzięcia udziału w wyborach prezydenckich
„Idę głosować, bo chciałbym żyć w tolerancyjnym kraju” – mówi Dawid Podsiadło w nowym spocie, który podbija internet. W ramach akcji #milionypowodów popularny piosenkarz, a także wiele innych znanych osobistości, zachęca społeczeństwo do wzięcia udziału w zbliżających się wyborach prezydenckich.
O autorze
1 min czytania 2020-06-25

28 czerwca br. w Polsce odbędą się wybory prezydenckie. Aby zachęcić jak najwięcej osób do wzięcia w nich udziału, ruszyła internetowa akcja pod hasłem #milionypowodów, w której wzięło udział wiele znanych osobistości, takich jak m.in. Dawid Podsiadło, Borys Szyc, Monika Brodka, Sokół czy też Maffashion. 

W ramach akcji stworzony został krótki spot, w którym każda osoba tłumaczy, dlaczego zamierza udać się do lokalu wyborczego i oddać swój głos na wybranego kandydata na prezydenta. 

„Idę głosować, bo chciałbym żyć w tolerancyjnym kraju”, „Idę głosować, bo czas wziąć sprawy w swoje ręce”, „Idę głosować, bo wierzę, że mój głos ma znaczenie” – mówią kolejno bohaterowie spotu. 

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

28 czerwca br. w Polsce odbędą się wybory prezydenckie. Nic więc dziwnego, że wśród kandydatów trwa aktualnie prawdziwa gorączka przedwyborcza. Najbardziej jest to jednak zauważalne u Andrzeja Dudy i Rafała Trzaskowskiego, którzy wymieniają się „ciosami” w coraz to nowszych spotach.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W kolejnej odsłonie kampanii Fundacji Batorego pod hasłem „Zabierz głos, bo go stracisz” wystąpili znani Polacy, tacy jak Dawid Podsiadło, Areta Szpura, Julia Wieniawa czy Krzysztof Zalewski. Wspólnie zachęcali społeczeństwo do wzięcia udziału w ubiegłorocznych wyborach parlamentarnych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się