Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Opus B i BNP Paribas startują z akcją Rozruszajmy Polskę Transakcjami

Zespół agencji przygotował promocję, która wspiera lokalne biznesy z różnych branż.
O autorze
1 min czytania 2020-06-29

Prawdziwy test dla niewielkich biznesów ze szczególnie dotkniętych pandemią branż przychodzi w momencie powrotu do działalności. Koszty działalności wracają do normalnego poziomu – albo wręcz rosną… I teraz wszystko w rękach gości i klientów.

Dlatego zespół Opus B, wspólnie z Bankiem BNP Paribas, stworzył mechanizm promocyjny, który premiuje osoby korzystające z usług m.in.: gastronomii, branży beauty, turystycznej czy fitness – i przekładające się tym samym do rozruszania Polski!

– Czas reaktywowania mniejszych biznesów, po okresie ich całkowitego zamknięcia z powodu rozwoju pandemii, może być bardzo trudny. Zdajemy sobie z tego sprawę i dlatego zdecydowaliśmy się zainicjować akcję, która teraz wesprze właśnie mniejszych przedsiębiorców. Wierzymy, że czasem robiąc nawet „niewiele” można zdziałać wiele. I w to idealnie wpisuje się akcja Rozruszajmy Polskę Transakcjami, gdzie udział może wziąć każdy, kto założy konto w Banku BNP Paribas, aktywuje kartę do konta i aplikację GOmobile oraz dokona w wymienionych branżach w sumie przynajmniej trzech transakcji na łączną kwotę 300 zł – mówi Małgorzata Wasiuk, dyrektor departamentu strategii marki i aktywizacji w BNP Paribas

Rejestracja na stronie rozruszajmy.pl i spełnienie powyższych warunków umożliwia otrzymanie premii – 50 zł na konto.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Kraków, nasze miasto, miasto żyjące zwykle na wysokich obrotach, pełne energii i turystów, teraz boi się o przyszłość. To doświadczenie zaprzyjaźnionych przedsiębiorców zainspirowało nas do szukania sposobu, by przynajmniej nieco im ulżyć. By pomóc rozruszać Polskę – mówi Kuba Janicki, creative director w Opus B.

Działania w ramach kampanii obejmują digital oraz social media.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się