TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Opus B i BNP Paribas startują z akcją Rozruszajmy Polskę Transakcjami

Zespół agencji przygotował promocję, która wspiera lokalne biznesy z różnych branż.
O autorze
1 min czytania 2020-06-29

Prawdziwy test dla niewielkich biznesów ze szczególnie dotkniętych pandemią branż przychodzi w momencie powrotu do działalności. Koszty działalności wracają do normalnego poziomu – albo wręcz rosną… I teraz wszystko w rękach gości i klientów.

Dlatego zespół Opus B, wspólnie z Bankiem BNP Paribas, stworzył mechanizm promocyjny, który premiuje osoby korzystające z usług m.in.: gastronomii, branży beauty, turystycznej czy fitness – i przekładające się tym samym do rozruszania Polski!

– Czas reaktywowania mniejszych biznesów, po okresie ich całkowitego zamknięcia z powodu rozwoju pandemii, może być bardzo trudny. Zdajemy sobie z tego sprawę i dlatego zdecydowaliśmy się zainicjować akcję, która teraz wesprze właśnie mniejszych przedsiębiorców. Wierzymy, że czasem robiąc nawet „niewiele” można zdziałać wiele. I w to idealnie wpisuje się akcja Rozruszajmy Polskę Transakcjami, gdzie udział może wziąć każdy, kto założy konto w Banku BNP Paribas, aktywuje kartę do konta i aplikację GOmobile oraz dokona w wymienionych branżach w sumie przynajmniej trzech transakcji na łączną kwotę 300 zł – mówi Małgorzata Wasiuk, dyrektor departamentu strategii marki i aktywizacji w BNP Paribas

Rejestracja na stronie rozruszajmy.pl i spełnienie powyższych warunków umożliwia otrzymanie premii – 50 zł na konto.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Kraków, nasze miasto, miasto żyjące zwykle na wysokich obrotach, pełne energii i turystów, teraz boi się o przyszłość. To doświadczenie zaprzyjaźnionych przedsiębiorców zainspirowało nas do szukania sposobu, by przynajmniej nieco im ulżyć. By pomóc rozruszać Polskę – mówi Kuba Janicki, creative director w Opus B.

Działania w ramach kampanii obejmują digital oraz social media.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się