Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Sieć Lidl przystąpiła do inicjatywy Narodów Zjednoczonych na rzecz wspierania pozycji kobiet

W 2020 r. sieć Lidl Polska podpisała „Zasady Wspierania Pozycji Kobiet”, ang. (Women’s Empowerment Principles’). Jest to pierwsza globalna inicjatywa, która koncentruje się w szczególności na wspieraniu i wzmacnianiu pozycji kobiet w łańcuchach dostaw oraz w przedsiębiorstwach.
O autorze
1 min czytania 2020-06-30

Podpisanie „Zasad Wspierania Pozycji Kobiet” (Women’s Empowerment Principles) to kolejny etap promowania równości przez Lidl Polska, zarówno w obrębie firmy, jak i w całym łańcuchu dostaw. Sieć jest przekonana, że równość szans i różnorodność mają zasadniczy wpływ na długofalowy sukces firmy.

Zgodnie z przyjętą polityką personalną Lidl Polska, wszyscy pracownicy na tych samych stanowiskach mają jednakowe warunki zatrudnienia oraz takie same szanse rozwoju, niezależnie od płci, czy wieku. O objęciu kolejnych stanowisk i awansach decydują wyłącznie kompetencje. Sieć nie uznaje odstępstw od równego wynagrodzenia kobiet i mężczyzn. Firma ustanowiła także nagrodę „Lidl Fair Pay”, która wyróżnia przedsiębiorstawa prezentujące wysokie standardy w zakresie równości płacowej kobiet i mężczyzn.

„Zasady Wspierania Pozycji Kobiet” (Women’s Empowerment Principles) ustanowione zostały w 2015 r. przez jednostkę ONZ o nazwie United Nations Women oraz United Nations Global Compact. Stanowią one pierwszą ogólnoświatową inicjatywę w dziedzinie promowania i wzmacniania roli kobiet w przedsiębiorstwach.

Siedem poniższych zasad ma stanowić wytyczne dla firm z zakresu promowania równości płci:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

1. Stworzenie kultury zarządzania stawiającej na równouprawnienie kobiet i mężczyzn.

2. Sprawiedliwe traktowanie wszystkich mężczyzn i kobiet w życiu zawodowym.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

3. Respektowanie i propagowanie praw człowieka oraz walki z dyskryminacją.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

4. Zagwarantowanie zdrowia, bezpieczeństwa i dobrobytu wszystkich pracowników obu płci.

5. Propagowanie edukacji, wykształcenia i rozwoju zawodowego kobiet.

6. Propagowanie przedsiębiorczości kobiet, wzmocnienia ich roli na rynku zaopatrzeniowym, respektowanie ich godności we wszystkich działaniach marketingowych.

7. Propagowanie równouprawnienia poprzez inicjatywy wspólnotowe i lobbing. Monitorowanie i publikacja postępów w zakresie równouprawnienia kobiet i mężczyzn.

Zasady te wynikają z praktyki biznesowej, a ich celem jest pomoc firmom w dostosowywaniu istniejących regulacji i programów na rzecz promowania kobiet oraz we wprowadzaniu nowych, niezbędnych regulacji i programów w tym zakresie.