Meetrics i InMobi startują z międzynarodowym partnerstwem, cel – poprawić jakość i przejrzystość kampanii mobilnych

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Meetrics i InMobi startują z międzynarodowym partnerstwem, cel – poprawić jakość i przejrzystość kampanii mobilnych

Firmy Meetrics i InMobi ogłosiły strategiczne partnerstwo, które ma na celu zwiększenie możliwości pomiarowych w obszarze marketingu mobilnego dla wszystkich zainteresowanych stron, czyli zarówno dla marketerów i domów mediowych, jak i wydawców.

InMobi jest działającą od 2007 r. globalną firmą, z centralą w Indiach, wyspecjalizowaną w obszarze technologii mobilnej reklamy. Ma biura w kilkunastu krajach, na 5 kontynentach.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Meetrics to powstała w 2008 r. technologiczna firma będąca dostawcą rozwiązań służących do weryfikacji, poprawy jakości i skuteczności kampanii reklamowych oraz kontentu w sieci. Kluczowe pola działań Meetrics to m.in. widoczność reklam (Viewability), weryfikacja grup docelowych (Audience Verification), czy zapobieganie nadużyciom (Fraud Prevention). Jej klientami są reklamodawcy, domy mediowe oraz znaczący wydawcy.

– Partnerstwo Meetrics z InMobi otwiera nowe możliwości dla marketerów i wydawców w Europie i na świecie, w tym także w Polsce, pozwalając im wzmocnić pomiary widoczności reklam i zoptymalizować wydatki mediowe, przy jednoczesnym korzystaniu z wartościowych opcji jakie daje platforma InMobi Exchange – mówi Hubert Świtalski, country manager Meetrics w Polsce.

Marketerzy i domy mediowe prowadzący kampanie w InMobi Exchange mogą teraz w łatwy sposób dokonywać pomiarów widoczności reklam za pośrednictwem narzędzi udostępnianych przez Meetrics. Alernatywą jest OM SDK (Open Measurement SDK – standard IAB). Reklamodawcy mogą zacząć dodawać dzięki temu tagi Meetrics do kreacji, aby gromadzić dane dla formatów graficznych i kontekstowych.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij