Śpiewający Zenek Martyniuk gwiazdą najnowszej kampanii MediaMarkt

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Śpiewający Zenek Martyniuk gwiazdą najnowszej kampanii MediaMarkt

MediaMarkt lubi zaskakiwać. Tym razem w roli głównego bohatera kampanii reklamowej sieci wystąpi Zenek Martyniuk. „Król disco polo” będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z oferty produktów i usług MediaMarkt.

W najnowszej kampanii MediaMarkt, która rozpoczęła się pod koniec czerwca br., występuje Zenek Martyniuk, jeden z najpopularniejszych w naszym kraju artystów. W filmach i spotach reklamowych wciela się w rolę doradcy, pomagającego klientom w dokonywaniu wyboru urządzeń i usług z oferty sieci handlowej. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Cieszę się, że dołączyłem do ekipy MediaMarkt. To jeden z najbardziej rozpoznawalnych brandów w Polsce. Wiem z własnego doświadczenia, że łatwo się pogubić wśród coraz to nowszych urządzeń bez końca porównując różne modele. Dlatego warto zaufać sprawdzonej marce, jaką jest MediaMarkt. Z przyjemnością będą pomagał klientom sieci w poszukiwaniu ciekawych ofert sprzętowych i zrobię to śpiewająco – mówi Zenek Martyniuk.

Pod hasłem kampanii „Lato z Zenkiem w MediaMarkt”, kryją się również liczne oferty promocyjne, zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w sklepie online mediamarkt.pl.

– Na współpracę z panem Zenkiem Martyniukiem zdecydowaliśmy się z wielu powodów. Istotna była dla nas nie tylko rozpoznawalność i ogólna sympatia, jaką cieszy się gwiazdor, ale także jego autentyczność i naturalność na scenie oraz poza nią. Jesteśmy przekonani, że pozytywna energia naszej gwiazdy zachęci do wizyty w naszych sklepach wszystkich tych, którym w duszy gra muzyka. Ta muzyka w wakacyjne dni grać może na najbardziej nowoczesnym sprzęcie w bardzo przystępnych cenach – mówi Ewelina Piątek, manager ds. marketingu sieci MediaMarkt.

Na kampanię z udziałem Zenka Martyniuka składają się działania w Internecie i social mediach, spoty radiowe i TV. Za całościowy koncept i realizację nowej kampanii w radiu i telewizji odpowiada agencja Heart&Brain, za produkcję spotów dom produkcyjny IDEAL. Planowanie i zakup mediów realizowane jest przez Dział Planowania Mediów MediaMarktSaturn Polska. Działania w Internecie i social mediach koordynuje zespół marketingu MediaMarktSaturn Polska. Realizacją kampanii w mediach drukowanych zajmuje się agencja Gutenberg Networks, a działaniami PR agencja Hill+Knowlton Strategies.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij