Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Lidl Polska z programem wsparcia dla pracowników

Lidl Polska z myślą o dobrym samopoczuciu swoich pracowników uruchomił Program Wsparcia Pracowników, w ramach którego oferuje im i ich rodzinom bezpłatną oraz anonimową pomoc prawników, psychologów i doradców finansowych. Porady udzielane są bezpłatnie, codziennie, przez całą dobę oraz w poufności.
O autorze
1 min czytania 2020-07-02

– Lidl Polska to ponad 20 tys. pracowników, którzy stanowią zgrany zespół i każdego dnia z zaangażowaniem wykonują swoją pracę. To społeczność, o którą jako firma dbamy i na której nam zależy. Największą wartością naszej firmy są właśnie ludzie, którzy ją tworzą, dlatego w trosce o ich zdrowie objęliśmy ich bezpłatną, prywatną opieką medyczną oraz wprowadziliśmy kartę Multisport. Wiemy też, że problemy dnia codziennego mogą wpływać na samopoczucie. Dlatego niezależnie od sytuacji nasi pracownicy mogą liczyć na pomoc w kwestiach, które wykraczają poza sprawy służbowe. Uruchomiliśmy właśnie innowacyjny Program Wsparcia Pracowników, w ramach którego oferujemy wszystkim naszym pracownikom i ich rodzinom pomoc w rozwiązywaniu problemów z obszaru finansów, prawa oraz psychologii. Jest to bezpłatna i anonimowa platforma wsparcia, która działa 24/7. Za jej pośrednictwem każdy, kto czuje taką potrzebę, może zasięgnąć porady prawnika, psychologa czy doradcy finansowego. Lidl zaczyna się od ludzi, dlatego chcemy wspierać naszych pracowników i ich rodziny na wszystkich możliwych polach – mówi Wolfgang Hennen, członek zarządu ds. personalnych, Lidl Polska.

Program Wsparcia Pracowników wystartował 1 lipca br. Jest to nieodpłatna i dobrowolna usługa w zagwarantowanej poufności. Dzięki niej pracownicy i ich rodziny otrzymują profesjonalną pomoc, ponieważ porad udzielają wysoko wykwalifikowani specjaliści z doświadczeniem zawodowym w obszarze finansów, prawa i psychologii. Sieć podkreśla, że bez względu na charakter problemu, szeroki zakres wiedzy specjalistycznej dostępnej w ramach programu może pomóc w dokonaniu pozytywnych zmian i poprawić jakość życia. Wsparcie jest dostępne całodobowo, telefonicznie, przez Internet i aplikację mobilną. Porady specjalistów udzielane są szybko, a w sytuacjach kryzysowych pomoc jest natychmiastowa. 

Program Wsparcia Pracowników to kolejny z benefitów pozapłacowych proponowanych przez Lidl Polska. Pracownicy sieci otrzymują atrakcyjne wynagrodzenie – wyższe od średnich zarobków w handlu, a także szereg dodatkowych benefitów jak np. prywatna opieka medyczna Medicover, karta Multisport oraz ubezpieczenie grupowe.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj