Chupa Chups z kampanią Gumy Balonowej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Chupa Chups z kampanią Gumy Balonowej

Wystartowała nowa kampania Perfetti van Melle promująca linię gum balonowych Chupa Chups. Za kreację oraz zakup mediów w kampanii odpowiada agencja mediowa Havas Media.

Z początkiem lipca rozpoczęła się kampania mediowa Perfetti Van Melle reklamująca linię gum balonowych Chupa Chups. Akcja promocyjna skupia się wokół trzech smaków gum – Tutti Frutti, Truskawka oraz kultowa Niebieska Malina, która dodatkowo barwi język. Jest to pierwsza koloryzująca guma balonowa na rynku zainspirowana lizakami Chupa Chups Colors, które od lat cieszą się ogromną popularnością. Cała linia produktowa Chupa Chups Guma Balonowa dedykowana jest konsumentom, którzy uwielbiają świetną zabawę i spontaniczną radość.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Działania promocyjne prowadzone są online, w tym na profilach społecznościowych marki. Za zakup mediów oraz kreację online odpowiada agencja mediowa Havas Media. Za kampanię na profilach marki w serwisach Facebook oraz Instagram odpowiada agencja G7/Livebrand, a na TikToku agencja DMG CTRL Krzysztof Budzyński.

Perfetti Van Melle to jeden z największych producentów i dystrybutorów słodyczy oraz gum do żucia na świecie obecny w ponad 150 krajach. W swoim portfolio firma posiada globalne i kultowe marki tj.: Mentos, Chupa Chups i Fruittella, a dodatkowo na polskim rynku PVM jest dystrybutorem marek: Ricola, Fisherman’s Friend oraz The Belgian.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij