Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Filmowcy w reklamie: Piotr Niemyjski

Filmowcy w reklamie: Piotr Niemyjski
– W filmie fascynująca jest zmiana i ruch – na temat pracy filmowca, a także o produkcji reklamowej rozmawiamy z Piotrem Niemyjskim, operatorem filmowym.
O autorze
1 min czytania 2020-07-09

fot. Barbara Kaja Kaniewska
Pozostałe części cyklu przeczytasz tu >

Dlaczego zdecydowałeś się zająć filmem i reklamą?

Filmem zająłem się dlatego, że fotografia mi nie wystarczała do opowiadania. W filmie fascynująca jest zmiana i ruch.

Gdzie zdobywałeś wykształcenie potrzebne do pracy jako filmowiec?

Wydz. Operatorski na Filmówce w Łodzi.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Najważniejsze cechy i umiejętności w pracy filmowca

Wyobraźnia, cierpliwość, umiejętność pracy w zespole.

Który ze zrealizowanych projektów wspominasz najlepiej?

„Eter” z Krzysztofem Zanussim – duża produkcja międzynarodowa w kostiumie i z budowaną scenografią.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Stworzenie reklamy dla jakiej marki najbardziej Ci się marzy?

Nie mam takich marzeń.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Którą produkcję reklamową uważasz za najciekawszą i dlaczego?

BMW „The Hire” – auto w każdym z filmów pełniło funkcję służebną wobec historii, aktorów i reżyserii, a nie odwrotnie. Okazało się, że szacunek wobec reżyserów i ich wizji pozwolił stworzyć ponadczasową reklamę, która była opowieścią, a nie tylko chwytaniem wrażeń.

Największe wyzwania w pracy filmowca

Brak czasu.

Trendy w produkcji reklamowej

Polska branża filmowa jest bardzo niezorganizowana na poziomie preprodukcji i dosyć zepsuta publicznym wparciem.

Których filmowców najbardziej podziwiasz i dlaczego?

Krzysztof Zanussi – za upór i mówienie własnym głosem

Skąd czerpiesz inspiracje?

Z malarstwa i fotografii.

Jakiej rady udzieliłbyś początkującym filmowcom?

Nie zniechęcać się.

 

O rozmówcy:

Piotr Niemyjski

Wydział Operatorski PWSFTviT w Łodzi

Współpracował jako autor zdjęć z takimi reżyserami jak: Krzysztof Zanussi („Eter”), Jan Komasa („Oda do radości”), Katarzyna Kozyra („Szukając Jezusa”), Łukasz Kośmicki, Bartek Prokopowicz („Ultraviolet”), Bartek Konopka („Lęk wysokości”), Olga Bołądź („Alicja i żabka”), Kei Ishikawa („Gukoroku”).

Członek JSC – Japanese Society of Cinematographers oraz PSC.

Ojciec dwóch córek.

Piotr Niemyjski reprezentowany jest przez impresariat HIGH SPOT.