Holenderska agencja Expoza obsłuży profile Ekstraklasy na YouTubie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Holenderska agencja Expoza obsłuży profile Ekstraklasy na YouTubie

Expoza, będąca częścią holenderskiej ODMedia Group, będzie odpowiedzialna za bieżącą obsługę kanałów na YouTube: „Ekstraklasa” oraz „Ekstraklasa Archiwum” oraz strategię rozwoju ligi w tym serwisie.

Umowa podpisana z Ekstraklasa Live Park obejmuje też obsługę w zakresie ochrony praw do należącego do Ekstraklasy kontentu i zabezpieczania go przed nielegalną dystrybucją. Expoza ma już doświadczenie w obsłudze profesjonalnych europejskich lig piłkarskich – pracuje bowiem z holenderską Eredivisie. Obsługuje również Netfliksa (NPFP), Amazona, Dailymotion i Facebooka.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Jako ODMedia Group cieszymy się, że nawiązaliśmy współpracę z Ekstraklasą i będziemy mogli wykorzystać nasze doświadczenia z innymi ligami, organizacjami sportowymi i klubami, by pomóc zwiększać ekspozycję i wartość Ekstraklasy – powiedział Sjef Pijnenburg, zarządzający ODMedia Group.

W serwisie YouTube na oficjalnym kanale ligi „Ekstraklasa”, który śledzi ponad 67 tysięcy subskrybentów, w Polsce dostępne są najlepsze akcje meczowe. Poza Polską udostępniane są 2-minutowe skróty. Materiały wideo są dostępne na kanale już 15 minut po każdym meczu. Na kanale „Ekstraklasa Archiwum” można oglądać wszystkie skróty meczowe, kompilacje oraz, co najważniejsze, całe mecze od sezonu 2012/13 do sezonu 2018/19.

– Równolegle do prowadzenia serwisu ligowego OTT – Ekstrklasa.TV – intensywnie pracujemy także nad rozwojem naszych ligowych serwisów na YouTube, dbając o zapewnienie atrakcyjnego kontentu oraz jego odpowiednią ekspozycję i promocję w Internecie. Liczby potwierdzają, że działania te przynoszą oczekiwane wyniki, bo odnotowaliśmy skokowy wzrost wskaźników oglądalności w tym czasie. W ostatnim roku mieliśmy blisko 7,9 mln odsłon na Ekstraklasa Official wobec 22 tys. w ciągu ponad 8 lat istnienia profilu. W całym tym okresie użytkownicy spędzili na naszym kanale ponad 500 tys. godzin, z tego ponad 136 tys. tylko w ciągu ostatnich 90 dni – komentuje Leszek Miklas, prezes zarządu Ekstraklasa Live Park.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij