Dott z nową kampanią Dottknij miasta

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dott z nową kampanią Dottknij miasta

Dott, lider wynajmu e-hulajnóg na minuty, startuje z nową kampanią. Przez całe wakacje będzie zachęcał warszawiaków do poznawania ukrytych w stolicy miejsc.

Kampania ma na celu zwrócenie uwagi warszawiaków i turystów na rzadko uczęszczane, ale ciekawe lokalizacje, zróżnicowane pod względem formy spędzania w nich czasu. To ciekawostki architektoniczne, spoty na frisbee, oryginalne kawiarnie czy sklepy.

– Chcemy zachęcić warszawiaków do odkrywania na nowo miasta. Nasza lista to selekcja miejsc popularnych i tych nieoczywistych, nieumieszczanych w miejskich przewodnikach. Jednocześnie takich, do których dotrze się e-hulajnogą Dotta. W pierwszym etapie zapraszamy w podróż po Powiślu, Bielanach, Białołęce i Żoliborzu – mówi Borys Pawliczak, generalny manager Dott.

Głównym elementem kampanii są działania w social mediach. Stworzona została mapa nieodkrytych warszawskich miejscówek – każdą z nich sfotografowano oraz opisano jej historię. Będą one cyklicznie prezentowane na koncie na Instagramie. Ponadto na popularnych skrzyżowaniach ulic czy często odwiedzanych przez młodych warszawiakach rejonach zawisną plakaty zachęcające do przemieszczenia się po mieście e-hulajnogami. W każdym z tych miejsc pojawią się inne kreacje, dostosowane tematycznie do miejsca.

Przygotowaniem kreacji graficznych, zakupem przestrzeni reklamowej i prowadzeniem social mediów zajmuje się wewnętrzny dział Dotta. Za komunikację akcji w mediach odpowiada agencja komunikacji Catchers.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij