TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

MultiSport promuje powroty do treningów w obiektach sportowych w kampanii „Dobrze, że jesteś!”

Swoje home-made hantle… możesz już wypić. W ramach kampanii edukacyjno-wizerunkowej marka MultiSport przypomina, że jej użytkownicy mogą już odłożyć domowe sprzęty, z którymi ćwiczyli w okresie izolacji, i powrócić do treningów w obiektach sportowych.
O autorze
1 min czytania 2020-07-15

Ogólnopolska kampania Dobrze, że jesteś! bazuje na humorystycznej wizji aktywności fizycznej z okresu izolacji społecznej, kiedy zamknięte zostały obiekty sportowo-rekreacyjne. Z powodu pandemii miłośnicy sportu przez ponad dwa miesiące ćwiczyli online, zamieniali mieszkania w sale treningowe, a profesjonalny sprzęt sportowy zastępowali przedmiotami codziennego użytku. Dziś domowe treningi mogą w końcu zejść na dalszy plan.

O ponownej możliwości korzystania z obiektów sportowo-rekreacyjnych przypominają użytkownikom Programu MultiSport humorystyczne kreacje reklamowe, które są podstawą wakacyjnej kampanii Dobrze, że jesteś! prowadzonej na przełomie lipca i sierpnia w kanałach online na poziomie ogólnopolskim, jak i lokalnie w przestrzeni miejskiej. Kreacje statyczne pojawią się m.in. na ulicach Warszawy, a animowane wersje plakatów warszawiacy będą mogli obejrzeć także na ekranach w Metrze.

Home-made hantle na Olx

W serwisie aukcyjnym Olx miłośnicy aktywności fizycznej, poszukujący akcesoriów sportowych, znajdą „oferty sprzedaży” m.in. domowego sparing-partnera oraz home-made hantli w postaci butelek z wodą.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ćwicz bezpiecznie i tak, jak lubisz

Wszystkie działania reklamowe kierują odbiorców na dedykowaną akcji stronę internetową www.kartamultisport.pl/dobrze-ze-jestes/ , gdzie dostępne są informacje dotyczące:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • bezpieczeństwa sanitarnego w obiektach sportowo-rekreacyjnych,
  • Letniej Gry MultiSport i nagród, które można uzyskać za zebrane podczas aktywności fizycznej punkty,
  • treningów i zdrowego odżywiania, w tym materiały eksperckie i profesjonalne konsultacje online z trenerami i dietetykami, które ułatwią zdrowy powrót do regularnej aktywności fizycznej.

Organizatorzy podkreślają, że głównymi adresatami projektu i działań komunikacyjnych są użytkownicy Programu MultiSport, a kampania Dobrze, że jesteś! odpowie w najbliższych tygodniach także na aktualne potrzeby klientów, czyli firm udostepniających karty swoim pracownikom oraz partnerów, czyli obiektów sportowo-rekreacyjnych, które honorują karty MultiSport.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kampanię na zlecenie Benefit Systems realizuje agencja kreatywna NAV agency oraz agencja digitalowa Mint Media.