Paweł i Joanna Orleańscy w cyklu wideo „Rozważny i Romantyczna” przedstawiają gamę modeli marki MINI

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Paweł i Joanna Orleańscy w cyklu wideo „Rozważny i Romantyczna” przedstawiają gamę modeli marki MINI

Obecnie coraz więcej osób zainteresowanych zakupem nowego samochodu, w poszukiwaniu wartościowych informacji, przenosi się do kanałów online. Dlatego marka MINI rusza ze wsparciem swojej gamy modelowej i publikuje w social mediach cykl wideo pod hasłem „Rozważny i Romantyczna”.

Działanie ma charakter lokalny i ma na celu umożliwić osobom zainteresowanym MINI zapoznanie się z flagowymi modelami marki w dogodnym dla nich miejscu i czasie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W tytułowe role Rozważnego i Romantycznej wcielili się Paweł i Joanna Orleańscy. W spotach małżeństwo Orleańskich, w formie lekkiego i żartobliwego dialogu serca i rozumu, przedstawia najważniejsze cechy modeli MINI - zarówno te bardziej technologiczne, jak i „miękkie”, związane z charakterystycznym designem marki, czy wyposażeniem wnętrza.

Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Change Serviceplan, produkcją zajęła się firma Media Ready, a wsparciem mediowym Mediaplus – wszystkie spółki należą do Group One.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij