Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ustronianka w radiu i TV

W drugiej połowie lipca rusza kolejna letnia kampania Ustronianki. Reklamy i komunikaty promujące markę oraz produkty będzie można usłyszeć i zobaczyć w najpopularniejszych stacjach radiowych oraz telewizyjnych w kraju.
O autorze
1 min czytania 2020-07-20

W sobotę 18 lipca br. swój początek miała ponad miesięczna kampania radiowa, obejmująca m.in. sponsoring najpopularniejszych programów z ramówki RMF FM oraz RMF MAXX. RMF FM to stacja radiowa trafiająca do najszerszego grona Polaków, więc nie może dziwić, że Ustronianka po raz kolejny decyduje się na tę formę współpracy. Komunikaty odnosić będą się do wyjątkowego jubileuszu 40-lecia, jaki w tym roku obchodzi firma rodem z Ustronia oraz faktu współpracy z Polskim Związkiem Piłki nożnej, bo Ustronianka to przecież Oficjalna Woda Reprezentacji Polski w piłce nożnej właśnie. 

Cztery dni później wystartują działania telewizyjne, czyli sponsoring najpopularniejszych programów emitowanych w stacjach głównych oraz tematycznych spod szyldu krajowych potentatów – TVP, Polsat oraz TVN. Tak jak i w przypadku działań radiowych, tak w telewizji firma uświetni swój jubileusz i podkreśli dumę ze wspierania Reprezentacji Polski. 

Całość dopełniona zostanie wzmożonym działaniami promocyjnymi w mediach społecznościowych, gdzie w większym wymiarze będzie można poznać Ustroniankę po odświeżeniu opakowań i wprowadzeniu nowości, które miały miejsce w pierwszym kwartale tego roku. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj