– Twitter jest narzędziem komunikacji nie stosowanym dotychczas przez branżę farmaceutyczną w Polsce, dlatego tym bardziej cieszymy się, że jako pierwsi na polskim rynku zdecydowaliśmy się uruchomić ten kanał komunikacji z otoczeniem” – powiedziała Monika Chmielewska-Żehaluk, Dyrektor ds. Komunikacji Grupy Sanofi.
Profil ma charakter korporacyjny i informacyjny. Nie zabraknie na nim również tweetów informujących o tym, co dzieje się w świecie medycyny i farmacji.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024