Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nauki w czasach epidemii, czyli nowe bilbordy Galerii Rusz

Galeria Rusz zaprezentowała serię nowych billboardów, które poruszają temat wszechobecnej pandemii, a także przymusowej izolacji.
O autorze
1 min czytania 2020-07-22

Ostatnie miesiące to czas upływający nam pod znakiem wszechobecnej epidemii. Dla jednych to był (jest?) czas odpoczynku, dla innych ciężkiej pracy. Równocześnie jest to czas zaskoczenia i nowości, choć raczej nie takich, jakie byśmy sobie życzyli. Każda nowa sytuacja i wyzwania, przed jakim stajemy i w jakich się znajdujemy wymagają od nas zdobycia pewnego rodzaju nauki, która pozwala nam się uporać z tym nowy doświadczeniem. Czego więc się nauczyliśmy w czasach epidemii i przymusowej izolacji? Na pewno tego, że pożytecznie i zdrowo można spędzać czas z samym sobą. Tego, że sztuka i kultura są nam niezbędne do tego, by głębiej zrozumieć nasze jednostkowe i zbiorowe doświadczenia i nadać im sens (chyba nigdy nie pojawiło się tyle poleceń filmów, książek i wystaw sztuki oraz koncertów jak w czasie izolacji). Również tego, że przekraczanie bariery obcości i życzliwość wobec innych jest najważniejsza w tak trudnych sytuacjach, jak ta, która nas wszystkich doświadczyła.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zapraszamy do oglądania nowych prac Galerii Rusz pt. „Spędzanie czasu”, „Sztuka” i „Gość” na bilbordach w Toruniu i Warszawie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing