TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

ALDI z nową marką własną

Sieć sklepów ALDI wprowadziła do swojej oferty nową markę własną – ŚwieżeJesz. Nowym brandem oznaczone zostaną warzywa i owoce dostępne w ALDI, spośród których ponad połowa to produkty pochodzące od polskich rolników i sadowników.
O autorze
1 min czytania 2020-07-22

Marka ŚwieżeJesz to nowe podejście ALDI do oferty warzyw i owoców dostępnych w sklepach sieci. Pod brandem znajdą się docelowo wszystkie pakowane warzywa i owoce oraz wybrane sprzedawane na sztuki produkty z tej kategorii. Już teraz pod marką ŚwieżeJesz dostępne są m.in. takie produkty jak: borówka amerykańska, maliny, pieczarki, seler z nacią, pietruszka czy boczniaki. Na potrzeby marki stworzona została specjalna identyfikacja wizualna w postaci etykiet, owijek oraz zawieszek, spośród których część swoim kształtem nawiązuje do kształtu produktu, na którym się znajdują.

Sieć od zawsze dba o jasne i dokładne oznaczanie kraju pochodzenia oferowanych produktów, dlatego na nowych oznaczeniach oprócz logotypu marki ŚwieżeJesz, znajdują się: kod EAN lub kod PLU, informacje o dostawcy i kraju pochodzenia produktu. Produkty polskiego pochodzenia oznaczane są dodatkowo specjalnym symbolem Produkt Polski.

W swoich działaniach ALDI stawia na współpracę z krajowymi dostawcami. Spośród dostępnego w tej kategorii asortymentu, ponad połowa produktów to produkty pochodzące od polskich rolników i sadowników.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wprowadzenie marki ŚwieżeJesz to kolejny krok ALDI w celu podkreślenia dbałości o świeżość, do której sieć przykłada niezwykle dużą wagę. Każdego miesiąca niezależnie od regulacji prawnych ALDI prowadzi serię badań laboratoryjnych w akredytowanych jednostkach, które umożliwiają kontrolę świeżości produktów z różnych kategorii. Poza zewnętrznymi audytami sieć wprowadziła także wysokie standardy wewnętrznej kontroli towarów, co przekłada się na funkcjonowanie całego łańcucha dostaw. Sieć współpracuje z lokalnymi wytwórcami, dzięki czemu w sklepach przybywa produktów z certyfikatami takimi jak: Jakość i Tradycja czy Dziedzictwo Kulinarne.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się