Głównym obszarem współpracy z agencją są działania media relations oraz doradztwo wizerunkowe. Dodatkowo agencja odpowiada za realizację działań social media.
Z ramienia PLN Design Group za obsługę pracowni odpowiadają Magda Skibka, Marcin Kieliszek oraz Magdalena Sroka.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Obsługa jest stała, jednak agencja nie zdradza, na jak długo podpisano umowę. Do współpracy doszło w wyniku rekomendacji.
Firma MOOVIN GROUP nie korzystała wcześniej z usług agencji PR.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024