TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

SAR i KAE w Radzie Przedsiębiorców

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Klub Agencji Eventowych SAR dołączyły do Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców.
O autorze
1 min czytania 2020-07-28

Reprezentantami do Rady zostali Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający SAR oraz Łukasz Klimczak, członek Klubu Agencji Eventowych SAR i COO agencji Bespoke.

– SAR oraz KAE od samego początku aktywnie działają na rzecz szeroko rozumianej branży spotkań i wydarzeń, która otrzymała najmocniejszy cios ze strony COVID-19. Umocnienie relacji i współpraca ze środowiskiem MŚP, to kolejny krok w obronie praw przedsiębiorców naszego sektora – podkreślił Paweł Tyszkiewicz.

– Jako praktycy branży, będziemy silnym zespołem doradczym oraz opiniodawczym dla rozwiązań wspierających przemysł spotkań i wydarzeń, tworzonych na najwyższym szczeblu. Naszym celem jest przede wszystkim opracowanie rozwiązań długofalowych, które zniwelują reperkusje postcovidowe i pozwolą na odradzanie się biznesu – tłumaczy Łukasz Klimczak.

W Radzie Przedsiębiorców przy Rzeczniku MŚP działa ponad 30 zespołów roboczych. Reprezentanci SAR i KAE będą działać w zespole „Turystyki, Przemysłu Spotkań i Czasu Wolnego” wraz z większością organizacji, z którymi do tej pory aktywnie wspierali branżę w ramach inicjatywy TUgether, Sztabu Kryzysowego przy Ministerstwie Rozwoju, czy też świeżo powołanej Radzie Przemysłu Spotkań i Wydarzeń.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Najbliższe spotkanie zespołu Rady odbędzie się 29.07.2020 o godz. 11:00.

Rada Przedsiębiorców to organ opiniodawczy i doradczy przy Rzeczniku MŚP. Zapewnia stały i bezpośredni kontakt Rzecznika ze środowiskiem przedsiębiorców.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Cele Rady Przedsiębiorców:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • wspieranie Rzecznika w działaniach na rzecz obrony praw polskich przedsiębiorców;
  • monitorowanie sytuacji przedsiębiorców z sektora MŚP;
  • diagnozowanie problemów i reagowanie w przypadkach wymagających interwencji Rzecznika;
  • opiniowanie oraz opracowywanie projektów ustaw, które bezpośrednio wpływają na sektor MŚP.

Więcej informacji o Radzie oraz pracach Rady i Zespołów znajduje się na stronie.