Braughman Group Media ze spektakularną realizacją muralu dla Moliera2.com

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Braughman Group Media ze spektakularną realizacją muralu  dla Moliera2.com

W lipcu ruszyła wyjątkowa kampania OOH ekskluzywnego sklepu internetowego Moliera2.com. Za realizację muralu odpowiada Braughman Group Media.

Wielkoformatowy mural można podziwiać w Gdańsku w kluczowej lokalizacji miasta przy ul. Chłopskiej 12. Skierowany jest do zarówno do lokalnej społeczności, jak i turystów odwiedzających centrum stolicy Pomorza podczas tegorocznych wakacji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wyjątkowe, stworzone w 100% ręcznie wieloformatowe malowidło o powierzchni 160 m2 przedstawia złotą rybkę, która według autorów projektu z Moliera2.com i Braughman Group Media, symbolizuje szczęście oraz inspiruje do tego, aby marzeń nie odkładać na półkę.

– Koncept muralu oddaje niesamowitą atmosferę Trójmiasta. Nawiązuje do tradycji, bogatej kultury oraz mieszkańców, którzy śledzą najnowsze modowe trendy. Wybór lokalizacji malowidła był naturalnym elementem strategii kampanii sklepu internetowego Moliera2.com – mówi Konrad Kostrzewa, development director w Braughman Group Media.

Murale niosą za sobą wysokie wartości artystyczne oraz zachwycają odbiorców już na samym etapie malowania. Braughman Group Media dysponuje ponad 50 lokalizacjami wielkoformatowymi w całym kraju, które są dostosowane pod unikatowe malowidła.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij