Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Braughman Group Media ze spektakularną realizacją muralu dla Moliera2.com

W lipcu ruszyła wyjątkowa kampania OOH ekskluzywnego sklepu internetowego Moliera2.com. Za realizację muralu odpowiada Braughman Group Media.
O autorze
1 min czytania 2020-07-29

Wielkoformatowy mural można podziwiać w Gdańsku w kluczowej lokalizacji miasta przy ul. Chłopskiej 12. Skierowany jest do zarówno do lokalnej społeczności, jak i turystów odwiedzających centrum stolicy Pomorza podczas tegorocznych wakacji.

Wyjątkowe, stworzone w 100% ręcznie wieloformatowe malowidło o powierzchni 160 m2 przedstawia złotą rybkę, która według autorów projektu z Moliera2.com i Braughman Group Media, symbolizuje szczęście oraz inspiruje do tego, aby marzeń nie odkładać na półkę.

– Koncept muralu oddaje niesamowitą atmosferę Trójmiasta. Nawiązuje do tradycji, bogatej kultury oraz mieszkańców, którzy śledzą najnowsze modowe trendy. Wybór lokalizacji malowidła był naturalnym elementem strategii kampanii sklepu internetowego Moliera2.com – mówi Konrad Kostrzewa, development director w Braughman Group Media.

Murale niosą za sobą wysokie wartości artystyczne oraz zachwycają odbiorców już na samym etapie malowania. Braughman Group Media dysponuje ponad 50 lokalizacjami wielkoformatowymi w całym kraju, które są dostosowane pod unikatowe malowidła.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj