Chroń oczy przed alergią
Według badań TNS OBOP z 2017 roku z alergiami zmaga się blisko 30% Polaków. Prognozy szacują, że w niedalekiej przyszłości uczulenie dotknie prawie co drugiego Europejczyka, a alergia jest już uznawana za chorobę cywilizacyjną. W ramach działań contentowych Ektin buduje świadomość alergików, edukuje ich i podpowiada, jak zadbać o oczy i zbudować dla nich naturalną tarczę ochronną.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Komunikacja contentowa
Jednym z elementów komunikacji jest działanie z blogerami. Komunikacja o alergiach i ich wpływie na kondycję oczu została wsparta przez blogerki, takie jak: Makóweczki, MartiDamska, Mamine Skarby i Waniliowa Chmurka, które same zmagają się z dolegliwościami wywołanymi przez alergię. Dzięki współpracy powstały poradnikowe materiały edukacyjne dotyczące radzenia sobie z nieprzyjemnymi objawami alergii.
W ramach kampanii zaplanowano także działania w przestrzeni Instagrama z udziałem mikroinfluencerów. Do akcji, przeprowadzanej za pośrednictwem platformy BrandLift, zaangażowanych zostało kilkunastu twórców, których profile pozwolą dotrzeć z przekazem do bardzo szerokiej, a przy tym zróżnicowanej grupy odbiorców i zaangażować ich w dialog budujący świadomość marki. Celem jest, również kreowanie przyzwyczajeń związanych z używaniem produktu, po który sięga się w pierwszej kolejności przy początkowych symptomach alergii. Uzupełnieniem edukacji jest również serwis specjalny na WP.pl, którego Ektin jest partnerem.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Dodatkowo agencja w ramach realizacji założeń dla marki Ektin, prowadzi regularne działania media relations. Zadaniem agencji jest także prowadzenie działań reklamowych i contentowych na profilach marki w social mediach (Instagram i Facebook).
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Działania po stronie Bausch Health Poland realizuje Tomasz Sroka oraz Natalia Pelińska. Z ramienia agencji za realizację projektu odpowiada zespół: Agnieszka Cieślarek, Maria Stefańska-Wlazło oraz Elizabet Araj (digital).