38 Content Communication wraz z Ektin edukują o rodzajach alergii i ich wpływie na kondycję oczu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
38 Content Communication wraz z Ektin edukują o rodzajach alergii i ich wpływie na kondycję oczu

Agencja 38 Content Communication odpowiada za kompleksową obsługę komunikacyjną marki Ektin (Bausch Health Poland), w tym działania strategiczne, działania z zakresu media relations i komunikację produktową, kooperację z blogerami i mikroinfluencerami oraz działania digitalowe w social mediach.

Chroń oczy przed alergią

Według badań TNS OBOP z 2017 roku z alergiami zmaga się blisko 30% Polaków. Prognozy szacują, że w niedalekiej przyszłości uczulenie dotknie prawie co drugiego Europejczyka, a alergia jest już uznawana za chorobę cywilizacyjną. W ramach działań contentowych Ektin buduje świadomość alergików, edukuje ich i podpowiada, jak zadbać o oczy i zbudować dla nich naturalną tarczę ochronną.

Komunikacja contentowa

Jednym z elementów komunikacji jest działanie z blogerami. Komunikacja o alergiach i ich wpływie na kondycję oczu została wsparta przez blogerki, takie jak: Makóweczki, MartiDamska, Mamine Skarby i Waniliowa Chmurka, które same zmagają się z dolegliwościami wywołanymi przez alergię. Dzięki współpracy powstały poradnikowe materiały edukacyjne dotyczące radzenia sobie z nieprzyjemnymi objawami alergii.

W ramach kampanii zaplanowano także działania w przestrzeni Instagrama z udziałem mikroinfluencerów. Do akcji, przeprowadzanej za pośrednictwem platformy BrandLift, zaangażowanych zostało kilkunastu twórców, których profile pozwolą dotrzeć z przekazem do bardzo szerokiej, a przy tym zróżnicowanej grupy odbiorców i zaangażować ich w dialog budujący świadomość marki. Celem jest, również kreowanie przyzwyczajeń związanych z używaniem produktu, po który sięga się w pierwszej kolejności przy początkowych symptomach alergii. Uzupełnieniem edukacji jest również serwis specjalny na WP.pl, którego Ektin jest partnerem.

Dodatkowo agencja w ramach realizacji założeń dla marki Ektin, prowadzi regularne działania media relations. Zadaniem agencji jest także prowadzenie działań reklamowych i contentowych na profilach marki w social mediach (Instagram i Facebook).

Działania po stronie Bausch Health Poland realizuje Tomasz Sroka oraz Natalia Pelińska. Z ramienia agencji za realizację projektu odpowiada zespół: Agnieszka Cieślarek, Maria Stefańska-Wlazło oraz Elizabet Araj (digital).

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij